Marzec, 2017

AVG: nieznana
MAX: nieznana
(czas: na oko)

Wyjechaliśmy z Myślęcinka około 11 z minutami. Trochę późno, ale zeszło nam się z pakowaniem i rozpakowywaniem "Kolubryny", która dzień wcześniej dowiozła nas do Bydgoszczy ze stolicy ;)
Początek wydawał się dość trudny - wiało, zimno i w dodaktu na starcie mój FWD zaliczył odpadnięcie kółka łańcucha powracającego. Na szczęście była to tylko kwestia jednego małego zipstripa, więc po zastąpieniu go dwoma grubymi wszystko zaczęło znowu działać tak jak powinno. Niestety - nie miałem licznika, został w schronisku, także dokładnych danych pomiarowych nie posiadam. Ale jechało się naprawdę przyzwoicie. Nogi ciągnęły bardzo ładnie jak na te pierwsze kilometry po długiej przerwie w jeżdżeniu. Oddechowo o dziwo również dawałem radę, ani razu nie złapałem zadyszki, więc tym bardziej jestem zadowolony. Orientacyjnie sądzę, że moja przelotowa wynosiła pomiędzy te 22 a 28 km/h momentami dochodząc do 30 jak było gdzie. Czyt: jak nie było wmordewindu a nogi nie były zmęczone. A niestety ich wytrzymałość pozostawia obecnie dużo do życzenia, chociaż kopnąć pedały jest czym.
W drodze do Kotomierza podjechaliśmy pod antenę opodal Dobrcza. Spod niego było już trudniej dojechać do Kotomierza - ciągle pod wiatr, ale my nie damy rady?! Oczywiście, że damy :D Ciężko, bo ciężko, ale się dało. W Kotomierzu zrobiliśmy mały postój na krótkie II śniadanie po którym ruszyliśmy dalej do Koronowa i z Koronowa dalej do Nowego Dworu, a w zasadzie do stadniny tuż przed Lipinkami. Polecam - sporo koni, jest na co popatrzeć i co pogłaskać ;)
Z Koronowa wracaliśmy do Bydgoszczy DK25. Trochę nieprzyjemnie, bo było tam paru kierofffczykufff, którzy nie powinni mieć prawka z racji na brak jakiejkolwiek kultury :P Na szczęście jechało się z wiatrem, a po drodze wstąpiliśmy jeszcze na dłuższy obiadek w Stopce (grill! Polecam!), więc napełnione brzuszki uprzyjemniły nam tą podróż.
W Bydgoszczy, na Myślęcinku pojawiliśmy się około godziny 19. Już się ściemniało, a my już zaczynaliśmy być zmęczeni. Co jak co - pierwszy dłuższy taki wyjazd w roku no i ciałko nieprzyzwyczajone.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony. 76 kilometrów w takim terenie to nie w kij dmuchał. Pagóreczki zrobiły swoje :)
Mam nadzieję, że za 2 tygodnie uda się ten wyjazd powtórzyć, a może nawet spotkać jeszcze z innymi chętnymi rowerzystami ;)

Orientacyjna trasa:

Test roweru

Piątek, 24 marca 2017 · dodano: 24.03.2017 | Komentarze 0

Ożarów

Testy roweru - sprawdzałem co zgrzyta a co nie, na co zwrócić uwagę przy zabieraniu rowerka do Bydgoszczy na małe "pojeżdżenie" ;)

Dookoła komina

Niedziela, 5 marca 2017 · dodano: 05.03.2017 | Komentarze 1

Ożarów i okolice
CAD: 70

Sezon rowerowy uważam za napoczęty. Początek jako taki, czyli prędkość przelotowa większa niż 25 km/h, ale maksymalna ledwo co 30. Słabo względem tego jak mi się dobrze jeździło na jesieni.
Po wycieczce:
- bolą nogi o dziwo, czyli dostały swoje
- czuję się wyczerpany - brak przyzwyczajenia do dłuższego wysiłku = brak wytrzymałości