Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi storm z miasteczka Ożarów Mazowiecki. Mam przejechane 57655.94 kilometrów w tym 214.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.31 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Moje rowery

Nie mam rowerów...

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy storm.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w miesiącu

Kwiecień, 2013

Dystans całkowity:322.48 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:16:29
Średnia prędkość:19.56 km/h
Liczba aktywności:6
Średnio na aktywność:53.75 km i 2h 44m
Więcej statystyk
  • DST 60.23km
  • Czas 02:51
  • VAVG 21.13km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Do pracy i z powrotem

Poniedziałek, 29 kwietnia 2013 · dodano: 29.04.2013 | Komentarze 0

OżarówWarszawa
AVG: 21.11 km/h
MAX: 40.73 km/h
AVG CAD: 75
AVG HR: 133
MAX HR: 160
KCAL: 1655

Jakoś dojechałem. Droga była taka sobie, chociaż niestety nawet DDRka po stronie wschodniej Sobieskiego to... Porażka. Poza tym było krótkie spięcie na Noakowskiego, gdzie kieroFFFca dopiero co zaparkował swojego złoma na DDR, ale udało się go zmusić do odjazdu.
Powrót - kiepski. Po prostu czuję się kompletnie wyprany no i droga powrotna zajęła mi nieco więcej niż dojazd do, mimo pustych ulic i DK2. Nie wiem co jest grane, czy to kwestia zmęczenia po cąłym dniu, czy jeszcze coś z organizmem/nogami nie tak.
Regulacje - drobne przerzutki tylnej.
Poza tym coś jest nie tak z ośką tylnego koła, zdaje się, że coraz częściej koło jest przekrzywiane na lewą stronę i zaczyna trzeć o ramę podczas jazdy co w oczywisty sposób mnie strasznie zwalnia. Nie wiem czy się temu przyjrzę, czy moze jakoś przeboleję do czasu uruchomienia VG3...


Kategoria Regulacje, SLR


  • DST 60.73km
  • Czas 03:21
  • VAVG 18.13km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Na WMK i WMK,której nie było

Piątek, 26 kwietnia 2013 · dodano: 26.04.2013 | Komentarze 0

OżarówWarszawa
AVG: 18.07 km/h
MAX: 42.56 km/h (ale gdzie???)
AVG CAD: 69
AVG HR: 129
MAX HR: 161
KCAL: 1827

Wczoraj wieczorem wymieniłem hamulex Hayes MX4 na Avida BB7. Niestety ta wymiana nie była przeprowadzona zbyt poprawnie, hamulec ocierał od początku, więc jazda do stolicy po południu była wolniejsza zdecydowanie niż być powinna. Jakby tego było mało potem hamulec zaczął piszczeć i wydawać tak dziwne dźwięki, że sam się zastanawiałem co się stało. Aż wreszcie już wracając z Warszawy przysiadłem, rozmontowałem i zamontowałem ponownie już prawidłowo, dzięki czemu ostatnie 20 kilometrów przejechałem w normalnym tempie.


Kategoria Regulacje, SLR


  • DST 53.89km
  • Czas 02:38
  • VAVG 20.46km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Do pracy i z powrotem

Środa, 24 kwietnia 2013 · dodano: 24.04.2013 | Komentarze 0

OżarówWarszawa
AVG: 20.36 km/h
MAX: 40.59 km/h
AVG CAD: 71
AVG HR: 122
MAX HR: 151
KCAL: 1302

W tamtą stronę poszło mi nieźle. Ale to co przeszedłem w drodze powrotnej... Kiepsko ze mną, przerobiłem nogi na mielone chyba, nie wiem czy jutro wstanę normalnie z wyrka. Po prostu jakoś mi już nie szło w drodze powrotnej to pedałowanie, musiałem sie pilnować, aby nogi jakoś kręciły tą zebatką z przodu, bo inaczej przestawały. W dodatku szanowne mendy za kierownicami samochodów zwane kierowcami robiły co tylko mogły aby zaszkodzić i przeszkodzić rowerzyście w drodze do domu. Bo rowerzysta widocznie nie jest człowiekiem, nie ma rodziny, nie musi jechać... Może latać! Byleby tylko z dala od Wspaniałego Kierowcy.
Żałosne mendy ludzkie. Trąbią, człowiek zatrzymuje się, sprawdza oswietlenie, sakwy - wszystko w porządku. To czemu taka menda durna trąbi?
Albo kieroFFFFca autobusu miejskiego 105, jadący o metr za rowerem po buspasie. I co mu to da? Stanie mu? Zrobi się grubszy? Pełniejszy? Dłuższy?


Kategoria SLR


  • DST 54.76km
  • Czas 02:26
  • VAVG 22.50km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Do pracy i z powrotem

Wtorek, 23 kwietnia 2013 · dodano: 24.04.2013 | Komentarze 1

OżarówWarszawa
AVG: 22.41 km/h
MAX: 50.00 km/h (Wilanowska)
AVG CAD: 74
AVG HR: 136
MAX HR: 163
KCAL: 1479

To znaczy - 2 prace. Stara i nowa, bo musiałem zyskać 1 podpisik. A chciałem nawet dwa, ale nie dali. jak zwykle na koniec zczynają się schody i problemiki.
Poza tym to początek sezonu. Nogi mają chęć, ale ograniczoną do jazdy na maksa. Najchętniej to by jechały 20 na godzinę. I z daleka od podjazdów, ale tak się niestety nie da. Więc wlokę się po tych podjazdach i niestety wcale mi sie one nie podobają. No i ten okropny dystans... 25 w jedną stronę, OJP... na co mi to było? Ale jak dojeżdżam w "wiadome miejsce" i widzę ten kompleks budynków to od razu znam odpowiedź - na co mi to było. Sama się udziela.
Rowerek sprawny, tylko trzeszczy czasami,c hyba cos z mocowaniem fotelika, albo co, poprawiełm i pewnie dlatego. Hamulce jeszcze działają ale jak znam życie to po pierwszym deszczu przestaną. Tak to jest z zamiennikami. A zapasu niestety nie ma.


Kategoria SLR


  • DST 41.87km
  • Czas 02:13
  • VAVG 18.89km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Na Masę

Niedziela, 21 kwietnia 2013 · dodano: 22.04.2013 | Komentarze 0

OżarówWarszawa
AVG: 18.84 km/h
MAX: 38.34 km/h
AVG CAD: 72
AVG HR: 137
MAX HR: 166
KCAL: 1337

Wyjazd na masę. Jechało się nawet nawet do, ale i tak dojechałem po obiedzie po właściwej porze. Potem oczywiście wolna masa, szybkie przejazdy gdzie uzyskiwałem nawet te trzy dyszki, a tak poza tym to nic specjalnego.


Kategoria SLR


  • DST 51.00km
  • Czas 03:00
  • VAVG 17.00km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Do pracy i na przedmasówkę

Czwartek, 18 kwietnia 2013 · dodano: 19.04.2013 | Komentarze 0

OżarówWarszawa (+przedmasówka)
AVG, MAX i inne: brak danych.
Kilometraż - zliczony z Google Maps.

Dane "na oko" bo pieprzona Sigma niestety znowu wymaga wymiany bakterii w czujniku prędkości.
7:30 wyjazd, nie spodziewałem się jakichś utrudnień po drodze specjalnych i w sumie nie myliłem się wiele poza typowymi warszawskimi korkami. A potem to już standardowe ciągnięcie na SLRze. Nie powiem, pierwszy rzut oka na licznik, na HR i wiedziałem, że to naprawdę pierwszy wyjazd w tym roku. Trzy cyferki w "idle", to co będzie po kilku minutach? No i faktycznie nie było ciekawie, ale jakoś mi się organizm przyzwyczaił po kilku kilometrach do pracy i jakoś jechałem. Chociaż świadomość, że nie jadę 15 - a 25 kilometrów z rana jakoś nie napawała mnie specjalnym optymizmem.
Na rogatkach podjąłem decyzję aby jechać starą drogą po Dźwigowej i uważam ją za "taką sobie" bo po drodze czekało mnie kilka podjazdów. A gdybym pojechał przez centrum nie miałbym pewnie ani jednego znaczącego przewyższenia. No ale za to zaliczyłem Wilanowską, chociaż bez pracującego licnzika nie wiedziałem nawet z jaką prędkością jadę ;> (pozdrowienia dla TFUrcuff sigmoszajsa). Potem było już lepiej, szybki przejazd obok Sobieskiego i wreszcie Aleja Rzeczypospolitej Polskiej. Nowy, równiutki asfgalcik i aż się chce pędzić. Gdyby jeszcze organizm i nogi były tak chętne jak powinny być... Ale niestety, 4 miesiące obijania się w zbiorkomie zrobiły swoje. Mimo wszystko dojechałem na czas i jedyny problem jaki mi się pojawił - to gdzie zostawić rower. Cóż, biurwokracja w niektórych miejscach robi problemy.
Powrót był znacznie lepszy, organizm wypoczęty i jakoś nogi się lepiej składały. Minimalna przelotowa to 26 km/h maksymalna sięgała chwilami na Sobieskiego 34 km/h (!?). (po południu licznik chwilami działał). Co ciekawe udało mi się nawiązać równorzędną walkę z jakimś ścigantem na pionowcu jadącym po DDR, ale podczas tej szybkiej jazdy prawym pasem (buspasem?) zaliczyłem długi klakson od kierowcy autobusu 116, którego niniejszym pozdrawiam staropolskim W.Y.P...A.L.A.J.
Droga z Nowogrodzkiej do domu szła mi całkiem dobrze, aż do okolic starych Polskich Nagrań, gdzie moje nogi stwierdzły, że mają dosyć. Organizm też wykazywał chęci spowolnienia, w związku z czym Poznańską pokonałem przy średniej przelotowej rzędu 26-27km/h. Całkiem nieźle, ale stać mnie na więcej, zwłaszcza przy takich plusowych temperaturach, gdzie aż się chce zakładać krótkie spodenki.

Obecnie daję spokój na 2 dni, niech sobie nóżki odpoczną, zrelaksują się, mięśnie odbudują no i w niedzielę zobaczymy jak sobie poradzą na Masie. Pewnie to jeszcze nie będzie pełnia sezonu, ale liczę na to, że będzie lepiej. Zresztą i tak jestem dosyć pozytywnie zaskoczony tym, że źle nie jest i daję radę wyciągać te "swoje trzydzieści" tu i tam :)

Regulacje: przerzutka tylna w drodze tam i z powrotem. Ale już działa prawidłowo.
Do przejrzenia hamulec przedni.
Do zakupienia: klocki hamulcowe do Aida BB7 + cały hamulec Avid BB7 do VG3. ALbo nawet 2?
No i muszę zacząć myśleć o wymianie kasety i łańcuchów w SLRze + koniecznie muszę kupić takowy zestaw do VG3, jeśli ma on jeździć.


Kategoria Regulacje, SLR