Info

Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.

Moje rowery
Nie mam rowerów...Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2017, Wrzesień2 - 0
- 2017, Sierpień2 - 0
- 2017, Lipiec9 - 0
- 2017, Czerwiec18 - 0
- 2017, Maj12 - 0
- 2017, Kwiecień1 - 0
- 2017, Marzec3 - 3
- 2016, Grudzień3 - 0
- 2016, Listopad2 - 0
- 2016, Październik6 - 1
- 2016, Wrzesień14 - 0
- 2016, Sierpień22 - 3
- 2016, Lipiec18 - 0
- 2016, Czerwiec21 - 0
- 2016, Maj23 - 2
- 2016, Kwiecień13 - 0
- 2016, Marzec12 - 0
- 2016, Luty6 - 0
- 2015, Grudzień3 - 0
- 2015, Listopad5 - 0
- 2015, Październik25 - 0
- 2015, Wrzesień26 - 0
- 2015, Sierpień20 - 0
- 2015, Lipiec22 - 0
- 2015, Czerwiec30 - 0
- 2015, Maj30 - 0
- 2015, Kwiecień25 - 0
- 2015, Marzec24 - 0
- 2015, Luty24 - 0
- 2015, Styczeń17 - 0
- 2014, Grudzień17 - 0
- 2014, Listopad22 - 0
- 2014, Październik24 - 0
- 2014, Wrzesień26 - 0
- 2014, Sierpień25 - 0
- 2014, Lipiec30 - 0
- 2014, Czerwiec29 - 0
- 2014, Maj29 - 0
- 2014, Kwiecień24 - 0
- 2014, Marzec25 - 0
- 2014, Luty16 - 0
- 2014, Styczeń10 - 0
- 2013, Grudzień22 - 0
- 2013, Listopad24 - 0
- 2013, Październik20 - 0
- 2013, Wrzesień15 - 0
- 2013, Sierpień20 - 1
- 2013, Lipiec19 - 0
- 2013, Czerwiec27 - 0
- 2013, Maj15 - 0
- 2013, Kwiecień6 - 1
- 2013, Marzec1 - 0
- 2012, Grudzień3 - 0
- 2012, Listopad20 - 0
- 2012, Październik25 - 4
- 2012, Wrzesień21 - 1
- 2012, Sierpień22 - 0
- 2012, Lipiec19 - 0
- 2012, Czerwiec23 - 0
- 2012, Maj22 - 0
- 2012, Kwiecień10 - 0
- 2012, Marzec1 - 1
- 2011, Październik7 - 0
- 2011, Wrzesień14 - 6
- 2011, Sierpień14 - 1
- 2011, Lipiec15 - 5
- 2011, Czerwiec27 - 2
- 2011, Maj14 - 0
- 2011, Kwiecień14 - 0
- 2011, Marzec1 - 0
- 2011, Styczeń2 - 0
- 2010, Listopad6 - 0
- 2010, Październik16 - 0
- 2010, Wrzesień16 - 1
- 2010, Sierpień27 - 0
- 2010, Lipiec18 - 0
- 2010, Czerwiec19 - 0
- 2010, Maj6 - 0
- 2010, Kwiecień15 - 0
- 2010, Marzec11 - 0
- 2009, Grudzień1 - 0
- 2009, Październik12 - 1
- 2009, Wrzesień27 - 0
- 2009, Sierpień18 - 0
- 2009, Lipiec22 - 0
- 2009, Czerwiec22 - 0
- 2009, Maj20 - 0
- 2009, Kwiecień18 - 0
- 2009, Marzec7 - 0
- 2009, Luty3 - 0
- 2009, Styczeń8 - 0
- 2008, Grudzień4 - 0
- 2008, Listopad1 - 0
- 2008, Październik9 - 1
- 2008, Wrzesień15 - 1
- 2008, Sierpień15 - 0
- 2008, Lipiec23 - 0
- 2008, Czerwiec19 - 0
- 2008, Maj26 - 0
- 2008, Kwiecień26 - 4
- 2008, Marzec17 - 0
- 2008, Luty10 - 0
- 2008, Styczeń6 - 0
- 2007, Grudzień1 - 0
- 2007, Maj3 - 0
- 2007, Kwiecień2 - 0
- 2007, Marzec4 - 0
- 2007, Luty1 - 0
- 2007, Styczeń5 - 0
Kwiecień, 2015
Dystans całkowity: | 799.81 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 35:34 |
Średnia prędkość: | 22.49 km/h |
Liczba aktywności: | 25 |
Średnio na aktywność: | 31.99 km i 1h 25m |
Więcej statystyk |
- DST 73.58km
- Czas 03:25
- VAVG 21.54km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Do roboty i z powrotem + trening
Środa, 8 kwietnia 2015 · dodano: 08.04.2015 | Komentarze 0
Brzydgoszcz - Koronowo - Kotomierz - Dobrcz - Kotomierz - Brzydgoszcz
AVG: 21.48 km/h
MAX: 50.94 km/h
S: 2-1-2
Standardowo tam i z powrotem.
Po robocie wyskoczyłem jednak jeszcze na trening drogą na Koronowo. Okazuje się, że zrobili tam śmieszynkę rowerową. Na asfalt im zabrakło to utwardzili jakimś żwirem czy czymś takim i niby ma się to nadawać do jazdy, a w praktyce to dawwwwnooo nie jechałem takim slalomem i do tego jeszcze co chwila góra-dół-góra-dół. Oczywiście projektanci pozapominali o odpowiendim wyłukowaniu zakrętów, wszelkie przejazdy przez drogi zmuszają do schodzenia z roweru bo nie ma przejazdu, jest tylko przejście dla pieszych itd. Typowy polaczkowy standard - byleby było.
Forma - jest. Stać mnie na ciśnięcie, początkowo musiałem się nawet pilnować, aby nie wchodzić w S3.
I jeszcze dziwna sytuacja na zjeździe w Koronowie - przy dużej prędkości, na łuku rower zaczął mi się dosyć dziwnie zachowywać, zarzucało mnie na lewo i prawo. Jkaby tył mi uciekał i kierował rower nie tam gdzie ja chcę. Podejrzewam złe rozłożenie ciężaru w kufrze... Przez kilka dłuuugich ułamków sekund było groźnie.
- DST 30.99km
- Czas 01:37
- VAVG 19.17km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Do roboty i z powrotem + market
Wtorek, 7 kwietnia 2015 · dodano: 07.04.2015 | Komentarze 0
Brzydgoszcz
AVG: 19.16 km/h
MAX: 34.05 km/h
Tam i z powrotem.
Niestety to z powrotem nieco utrudnione - na sporym rondzie spadł mi łańcuch z blatu 65T przy ruszaniu i to nie na 52, ale gdzieś na pedały. Dobrze, że ruch o tej porze był niewielki i dało się zejść ze środak skrzyżowania bez specjalnych trudności.
Poza tym czuć formę, ale nie jest ona taka jak bym chciał, czeka mnie czas żmudnej pracy nad bazą i stopniowym zwiększaniem pokonywanych dystansów, ale w sumie nie jest źle, bo już mogę pokonywać podjazdy na kolejnych biegach bez zrzucania do jedynki.
- DST 13.06km
- Czas 00:44
- VAVG 17.81km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Do roboty i z powrotem
Piątek, 3 kwietnia 2015 · dodano: 03.04.2015 | Komentarze 0
Brzydgoszcz
AVG: 17.46 km/h
MAX: 33.15 km/h
Jak zwykle, tam i z powrotem. Po powrocie przysiadłem jeszcze przy FWD, udało mi się wreszcie przesunąć fotelik i wygląda na to, ze będę pasował na ten nowy wymiar tak jak przewidywałem. :) Czeka mnie jeszcze wymiana manetki na 8 rzędów, regulacja tejże oraz hamulca przedniego wibrejka i powinno dać się jeździć. Aczkolwiek tak jak dzisiaj się przejechałem kilka metrów, czeka mnie nauka jazdy na rowerze, który... prawie nie skręca. BTW: jak się okaząło nawet na prostej ze żwirkiem jestem w stanie ślizgać przednie koło :]
- DST 15.00km
- Czas 00:48
- VAVG 18.75km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Do roboty i z powrotem + market
Czwartek, 2 kwietnia 2015 · dodano: 02.04.2015 | Komentarze 0
Brzydgoszcz
AVG: 18.47 km/h
MAX: 31.76 km/h
Standardowo, tam i z powrotem. W drodze powrotnej jeszcze rowerowy, a potem jeszcze raz z hamulcem do naprawy, gdyż podczas wymiany klocków w BR395 - jeden z tłoczków wybrał się "na spacer". Po wymianie klocków w 445 - wszystko działa jak tzreba i hamuje pięknie jak nowy :)
- DST 6.60km
- Czas 00:21
- VAVG 18.86km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Do roboty i z powrotem + mały trening
Środa, 1 kwietnia 2015 · dodano: 01.04.2015 | Komentarze 0
Brzydgoszcz
AVG: 18.11 km/h
MAX: 34.67 km/h
Standardowo tam i z powrotem.
Po wczorajszym czyszczeniu napędu - działa nieco lepiej niż poprzednio.