Info

Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.

Moje rowery
Nie mam rowerów...Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2017, Wrzesień2 - 0
- 2017, Sierpień2 - 0
- 2017, Lipiec9 - 0
- 2017, Czerwiec18 - 0
- 2017, Maj12 - 0
- 2017, Kwiecień1 - 0
- 2017, Marzec3 - 3
- 2016, Grudzień3 - 0
- 2016, Listopad2 - 0
- 2016, Październik6 - 1
- 2016, Wrzesień14 - 0
- 2016, Sierpień22 - 3
- 2016, Lipiec18 - 0
- 2016, Czerwiec21 - 0
- 2016, Maj23 - 2
- 2016, Kwiecień13 - 0
- 2016, Marzec12 - 0
- 2016, Luty6 - 0
- 2015, Grudzień3 - 0
- 2015, Listopad5 - 0
- 2015, Październik25 - 0
- 2015, Wrzesień26 - 0
- 2015, Sierpień20 - 0
- 2015, Lipiec22 - 0
- 2015, Czerwiec30 - 0
- 2015, Maj30 - 0
- 2015, Kwiecień25 - 0
- 2015, Marzec24 - 0
- 2015, Luty24 - 0
- 2015, Styczeń17 - 0
- 2014, Grudzień17 - 0
- 2014, Listopad22 - 0
- 2014, Październik24 - 0
- 2014, Wrzesień26 - 0
- 2014, Sierpień25 - 0
- 2014, Lipiec30 - 0
- 2014, Czerwiec29 - 0
- 2014, Maj29 - 0
- 2014, Kwiecień24 - 0
- 2014, Marzec25 - 0
- 2014, Luty16 - 0
- 2014, Styczeń10 - 0
- 2013, Grudzień22 - 0
- 2013, Listopad24 - 0
- 2013, Październik20 - 0
- 2013, Wrzesień15 - 0
- 2013, Sierpień20 - 1
- 2013, Lipiec19 - 0
- 2013, Czerwiec27 - 0
- 2013, Maj15 - 0
- 2013, Kwiecień6 - 1
- 2013, Marzec1 - 0
- 2012, Grudzień3 - 0
- 2012, Listopad20 - 0
- 2012, Październik25 - 4
- 2012, Wrzesień21 - 1
- 2012, Sierpień22 - 0
- 2012, Lipiec19 - 0
- 2012, Czerwiec23 - 0
- 2012, Maj22 - 0
- 2012, Kwiecień10 - 0
- 2012, Marzec1 - 1
- 2011, Październik7 - 0
- 2011, Wrzesień14 - 6
- 2011, Sierpień14 - 1
- 2011, Lipiec15 - 5
- 2011, Czerwiec27 - 2
- 2011, Maj14 - 0
- 2011, Kwiecień14 - 0
- 2011, Marzec1 - 0
- 2011, Styczeń2 - 0
- 2010, Listopad6 - 0
- 2010, Październik16 - 0
- 2010, Wrzesień16 - 1
- 2010, Sierpień27 - 0
- 2010, Lipiec18 - 0
- 2010, Czerwiec19 - 0
- 2010, Maj6 - 0
- 2010, Kwiecień15 - 0
- 2010, Marzec11 - 0
- 2009, Grudzień1 - 0
- 2009, Październik12 - 1
- 2009, Wrzesień27 - 0
- 2009, Sierpień18 - 0
- 2009, Lipiec22 - 0
- 2009, Czerwiec22 - 0
- 2009, Maj20 - 0
- 2009, Kwiecień18 - 0
- 2009, Marzec7 - 0
- 2009, Luty3 - 0
- 2009, Styczeń8 - 0
- 2008, Grudzień4 - 0
- 2008, Listopad1 - 0
- 2008, Październik9 - 1
- 2008, Wrzesień15 - 1
- 2008, Sierpień15 - 0
- 2008, Lipiec23 - 0
- 2008, Czerwiec19 - 0
- 2008, Maj26 - 0
- 2008, Kwiecień26 - 4
- 2008, Marzec17 - 0
- 2008, Luty10 - 0
- 2008, Styczeń6 - 0
- 2007, Grudzień1 - 0
- 2007, Maj3 - 0
- 2007, Kwiecień2 - 0
- 2007, Marzec4 - 0
- 2007, Luty1 - 0
- 2007, Styczeń5 - 0
SWB
Dystans całkowity: | 3989.53 km (w terenie 20.00 km; 0.50%) |
Czas w ruchu: | 198:43 |
Średnia prędkość: | 20.08 km/h |
Liczba aktywności: | 122 |
Średnio na aktywność: | 32.70 km i 1h 37m |
Więcej statystyk |
- DST 3.94km
- Czas 00:15
- VAVG 15.76km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
_
Środa, 11 sierpnia 2010 · dodano: 11.08.2010 | Komentarze 0
Ożarów
AVG: 16.90 km/h
MAX: 26.7 km/h
Wycieczka po ożarówku do bajkomatu... Testy maszyny... No i niestety coś jest nie tak ze mną lub i z maszynką, bo powyżej 20km/h nie umiem jechać... Coś mnie hamuje... I wiem, że to nie jest wina piasty S7. Sprawdzone, przetestowane - ona działa dobrze. A więc problem pozostaje w:
- napędzie, bo ten niestety mi coś ociera podczas pedałowania, zwłaszcza kiedy wydzielam siłę na pedałach moooocnooo...
- pozycja... jest chyba zbyt spłaszczona, nogi za bardzo w górze... być może trzeba będzie wrócić do niższej pozycji supportu (wsuniętej mocniej w rurę, albo co). Ponadto trzeba pomyśleć o zmianie ustawienia fotelika tak, aby był on "siedzący" bardziej niż leżący.
Oczywiście zacznę pewnie od napędu, aby mi nic nie ocierało... A potem się postawi fotelik "siedząco", bo przecież takie mial ustawienie na Żółtku...
- DST 2.39km
- Czas 00:10
- VAVG 14.34km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
_
Piątek, 6 sierpnia 2010 · dodano: 06.08.2010 | Komentarze 0
Ożarów
AVG: 15.72 km/h
MAX: 22.0 km/h
Objeżdżanie Jamnika... Próbowałem w nim ustawić wyżej fotelik, ale się nie udało, a na pewno nie uda bez dobrego wiertła '8mm... Do tego coś się dzieje na pewno z napędem... Nie wiem jak to możliwe, ale średnia mi poszła na pewno w dół... A przecież jeszcze kilka dni temu w poniedziałek robiłem te 28 km/h jakoś na przelotowej... A dzisiaj raptem 22 maksymalnie? Coś jest nie halo :/ Jutro czeka mnie pewnie rozbieranie całego napędu i jak sądzę montowanie własnych rozwiązań tu i ówdzie podtrzymujących łańcuch...
- DST 9.38km
- Czas 00:30
- VAVG 18.76km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
_
Środa, 4 sierpnia 2010 · dodano: 04.08.2010 | Komentarze 0
Ożarów
AVG: 19.70 km/h
MAX: 28.0 km/h
Oblatywanie Jamnika po kolejnych i docelowych zmianach, sprawdzanie mozliwosci swoich i rowerkowych... Wygląda na to, ż emam problem z oklapnięciem nóg... nie jeździłem na poziomie przez ostatnie 2 miesiące jakby nie było... Więc i takie są rezultaty niestety...
- DST 34.01km
- Czas 01:53
- VAVG 18.06km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
_
Poniedziałek, 2 sierpnia 2010 · dodano: 02.08.2010 | Komentarze 0
Ożarów <-> Warszawa (Kwitnąca)
AVG: 18.57 km/h
MAX: 29.1 km/h
Ano skusiłem się i wreszcie pojechałem na Jamniku gdzieś dalej... Niestety po zrobieniu dziesięciu raptem kilometrów, poczułem, że padaaaam... Nie wiem co to było... Ale zaczęło się od rąk - czułem, że są wyłamane prawie z barków... A potem po kolei kark od zbyt pochylonej do tyłu pozycji fotelika i wreszcie sam napęd... Nie wiem czy to jakieś problemy z oporami jeszcze gdzieś na łańcuchu czy coś innego, ale... Coś jest nie tak w nim, albo zbyt wytężona praca rąk i karku spowodował bolesności, które odbiły się na problemach z napędem.
Wracając doznałem jeszcze luzów na kierze z winy odkręcającej się śruby na kierownicy, ale udało mi się dokręcić ją w kilka sekund i mogłem próbować wracać dalej...
- DST 4.95km
- Czas 00:21
- VAVG 14.14km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
_
Sobota, 31 lipca 2010 · dodano: 31.07.2010 | Komentarze 0
Ożarów
AVG: 16.50 km/h
MAX: 31.5 km/h
Testy i oblatywanie po kolei nowego, starego z rogami i starego bez rogów a na koniec ponownie nowego układu kierownicy na Jamniku. Niestety, wszelkiego rodzaju modernizacje okazały sie być "nie tym" co tzreba i musiałem wrócić do nowej kierownicy, bo to ona jednak zapewnia mi największy komfort prowadzenia roweru i jego stabilizację, plus (uwaga!) - ograniczenie wychylenia kierownicy, co w przypadku tylko jednego drążka prowadzącego widelec jest baaaardzo przydatne.
Warto zwrócić uwagę na średnią - to jest w zasadzie prędkosć po kostce brukowej i po nicym więcej, asfalt trafił się raz, miał z 400m tak w zasadzie równej powierzchni bez wyrw i nie osiągnąłem na nim nawet zbyt wiele...
Zakupione rogi na kierownicę starą niestety mi nie pomogły zbyt wiele w poprawie kierowania, więc poleżą sobie grzecznie i poczekają na lepsze czasy na Kellysie, albo co...
P.S. 31.5 km/h na świeżo... ot tak bez rozjeżdżenia się to całkiem miła sprawa ;-) Na pionowcu - Kellysie - uzyskanie tylko to... hohoho...
- DST 1.92km
- Czas 00:12
- VAVG 9.60km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
_
Niedziela, 11 lipca 2010 · dodano: 11.07.2010 | Komentarze 0
Ożarów
AVG: 9.93 km/h
MAX: 27.7 km/h
Wyjechałem na małe spotkanie, jechało się nieźle, ale wracając nastąpiła mały upadek przy niewielkiej prędkości i niestety nastapiło małe skrzywienie kierownicy :( Czekają mnie spore poprawki... :]
- DST 4.45km
- Czas 00:16
- VAVG 16.69km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
_
Piątek, 9 lipca 2010 · dodano: 09.07.2010 | Komentarze 0
Ożarów
AVG: 17.96 km/h
MAX: 29.2 km/h
W zasadzie są to 2 jazdy - jedna jeszcze sprzed zrobienia nowej kierownicy i druga już po... I to druga próbna po kompletnym zrobieniu kierownicy. Pierwsza jazda oblatująca kierę nie została ujęta, bo nie działał licznik, a po 300 metrach nastąpiło zerwanie łańcucha... :( Dopiero druga jazda pokazała zapasy mocy w tym rowerku... Wreszcie daje się normalnie kierować, a dzieki "naturalnej" blokadzie nowej kierownicy, nie powoduje ona skręcania koła w nieoczekiwany i niemiły sposób.
No i ta stabilność... Nigdy jeszcze nie ruszałem z miejsca na tak niskich prędkościach, na Goldim czy Żółtku takie próby kończyłyby się koniecznością podparcia się.
Został jeszcze problem wycięcia (wykręcenia) jednej z blaszek i będzie już naprawdę gotowy do jazd :D [ale już teraz na niego jestem gotów wsiadać i jechać gdzie nogi poniosą...]
- DST 1.02km
- Czas 00:03
- VAVG 20.40km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
_
Poniedziałek, 5 lipca 2010 · dodano: 05.07.2010 | Komentarze 0
Ożarów
AVG: 19.10 km/h
MAX: 27.5 km/h
Testy nowego SWB. Wymieniłem rurki prowadzące łańcuch, wprowadziłem odpowiednie ich mocowanie, poprawiłem je jeszcze w trakcie jazd... No i chyba zaczyna działać dobrze rowerek, jednakże nadal mam pewne problemy... A raczej obawy... przed dociskaniem... Chyba problem z kierownicą... Muszę ją wymienić albo podkrzywić tak, aby bardziej pasowała do moich krótkich rączek... :D
Wymiary Jamnika:
- długość ok 190cm
- wysokość siedzenia 48cm
- wysokość max (fotelik) 80cm
- szerokość (kierownica) ok 50cm
Dane techniczne:
- napęd: SRAM S7
- koła 2x 20"
- sterowanie podsiodłowe USS
- DST 3.45km
- Czas 00:18
- VAVG 11.50km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
_
Sobota, 3 lipca 2010 · dodano: 03.07.2010 | Komentarze 0
Ożarów
AVG: 13.39 km/h
MAX: 22.7 km/h
Dzisiaj znów tworzyłem... Czyli rozbierałem i czyściłem nowy rowerek, oglądałem go dokładnie aby go poznać i wiedzieć co i gdzie i jaka śrubka gdzie piszczy, usunąłem tony smarów i stare rurki prowadzące łańcuch, no i założyłem część nowych rurek, ale jeszcze mnie czeka doszlifowanie tego układu. W każdym bądź razie - rowerek jeździ. A ja uczę się na nim jeździć. W zasadzie... od nowa... bo rowerek ma sterowanie USS, które jednak wymaga większej stabilności, uwagi i precyzji w sterowaniu niż jakikolwiek inny rower przeze mnie dosiadany wcześniej.
- DST 0.76km
- Czas 00:02
- VAVG 22.80km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
_
Piątek, 2 lipca 2010 · dodano: 02.07.2010 | Komentarze 0
Ożarów
AVG: 17.87 km/h
MAX: 21.7 km/h
Powrót NOWYM SWBekiem z Warszawy po wysiadce z pociągu :D
Nowy SWB to rower już używany, mocno przerobiony aby pasował na mnie i dla mnie, czekają go jeszcze inne nowe przeróbki, ale pewnie niebawem będzie już jeździł dobrze :D
Opis:
SWB USS, napęd ten sam co poprzednio czyli SRAM S7 w roli koła i piasty wielobiegowej z tyłu, z przodu nic nie ma, rama aluminiowa, widelec przedni amortyzowany, z tyłu w roli amorka guma odbijakowa. (sprawdza się lepiej niż tanie amorki chińskie)