Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi storm z miasteczka Ożarów Mazowiecki. Mam przejechane 57655.94 kilometrów w tym 214.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.31 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Moje rowery

Nie mam rowerów...

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy storm.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w kategorii

SWB

Dystans całkowity:3989.53 km (w terenie 20.00 km; 0.50%)
Czas w ruchu:198:43
Średnia prędkość:20.08 km/h
Liczba aktywności:122
Średnio na aktywność:32.70 km i 1h 37m
Więcej statystyk
  • DST 3.94km
  • Czas 00:15
  • VAVG 15.76km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Środa, 11 sierpnia 2010 · dodano: 11.08.2010 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 16.90 km/h
MAX: 26.7 km/h

Wycieczka po ożarówku do bajkomatu... Testy maszyny... No i niestety coś jest nie tak ze mną lub i z maszynką, bo powyżej 20km/h nie umiem jechać... Coś mnie hamuje... I wiem, że to nie jest wina piasty S7. Sprawdzone, przetestowane - ona działa dobrze. A więc problem pozostaje w:
- napędzie, bo ten niestety mi coś ociera podczas pedałowania, zwłaszcza kiedy wydzielam siłę na pedałach moooocnooo...
- pozycja... jest chyba zbyt spłaszczona, nogi za bardzo w górze... być może trzeba będzie wrócić do niższej pozycji supportu (wsuniętej mocniej w rurę, albo co). Ponadto trzeba pomyśleć o zmianie ustawienia fotelika tak, aby był on "siedzący" bardziej niż leżący.
Oczywiście zacznę pewnie od napędu, aby mi nic nie ocierało... A potem się postawi fotelik "siedząco", bo przecież takie mial ustawienie na Żółtku...


Kategoria SWB


  • DST 2.39km
  • Czas 00:10
  • VAVG 14.34km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Piątek, 6 sierpnia 2010 · dodano: 06.08.2010 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 15.72 km/h
MAX: 22.0 km/h

Objeżdżanie Jamnika... Próbowałem w nim ustawić wyżej fotelik, ale się nie udało, a na pewno nie uda bez dobrego wiertła '8mm... Do tego coś się dzieje na pewno z napędem... Nie wiem jak to możliwe, ale średnia mi poszła na pewno w dół... A przecież jeszcze kilka dni temu w poniedziałek robiłem te 28 km/h jakoś na przelotowej... A dzisiaj raptem 22 maksymalnie? Coś jest nie halo :/ Jutro czeka mnie pewnie rozbieranie całego napędu i jak sądzę montowanie własnych rozwiązań tu i ówdzie podtrzymujących łańcuch...


Kategoria SWB


  • DST 9.38km
  • Czas 00:30
  • VAVG 18.76km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Środa, 4 sierpnia 2010 · dodano: 04.08.2010 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 19.70 km/h
MAX: 28.0 km/h

Oblatywanie Jamnika po kolejnych i docelowych zmianach, sprawdzanie mozliwosci swoich i rowerkowych... Wygląda na to, ż emam problem z oklapnięciem nóg... nie jeździłem na poziomie przez ostatnie 2 miesiące jakby nie było... Więc i takie są rezultaty niestety...


Kategoria SWB


  • DST 34.01km
  • Czas 01:53
  • VAVG 18.06km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Poniedziałek, 2 sierpnia 2010 · dodano: 02.08.2010 | Komentarze 0

Ożarów <-> Warszawa (Kwitnąca)
AVG: 18.57 km/h
MAX: 29.1 km/h

Ano skusiłem się i wreszcie pojechałem na Jamniku gdzieś dalej... Niestety po zrobieniu dziesięciu raptem kilometrów, poczułem, że padaaaam... Nie wiem co to było... Ale zaczęło się od rąk - czułem, że są wyłamane prawie z barków... A potem po kolei kark od zbyt pochylonej do tyłu pozycji fotelika i wreszcie sam napęd... Nie wiem czy to jakieś problemy z oporami jeszcze gdzieś na łańcuchu czy coś innego, ale... Coś jest nie tak w nim, albo zbyt wytężona praca rąk i karku spowodował bolesności, które odbiły się na problemach z napędem.
Wracając doznałem jeszcze luzów na kierze z winy odkręcającej się śruby na kierownicy, ale udało mi się dokręcić ją w kilka sekund i mogłem próbować wracać dalej...


Kategoria SWB


  • DST 4.95km
  • Czas 00:21
  • VAVG 14.14km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Sobota, 31 lipca 2010 · dodano: 31.07.2010 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 16.50 km/h
MAX: 31.5 km/h

Testy i oblatywanie po kolei nowego, starego z rogami i starego bez rogów a na koniec ponownie nowego układu kierownicy na Jamniku. Niestety, wszelkiego rodzaju modernizacje okazały sie być "nie tym" co tzreba i musiałem wrócić do nowej kierownicy, bo to ona jednak zapewnia mi największy komfort prowadzenia roweru i jego stabilizację, plus (uwaga!) - ograniczenie wychylenia kierownicy, co w przypadku tylko jednego drążka prowadzącego widelec jest baaaardzo przydatne.
Warto zwrócić uwagę na średnią - to jest w zasadzie prędkosć po kostce brukowej i po nicym więcej, asfalt trafił się raz, miał z 400m tak w zasadzie równej powierzchni bez wyrw i nie osiągnąłem na nim nawet zbyt wiele...
Zakupione rogi na kierownicę starą niestety mi nie pomogły zbyt wiele w poprawie kierowania, więc poleżą sobie grzecznie i poczekają na lepsze czasy na Kellysie, albo co...
P.S. 31.5 km/h na świeżo... ot tak bez rozjeżdżenia się to całkiem miła sprawa ;-) Na pionowcu - Kellysie - uzyskanie tylko to... hohoho...


Kategoria Naprawy, Remonty, SWB, Zakupy


  • DST 1.92km
  • Czas 00:12
  • VAVG 9.60km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Niedziela, 11 lipca 2010 · dodano: 11.07.2010 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 9.93 km/h
MAX: 27.7 km/h

Wyjechałem na małe spotkanie, jechało się nieźle, ale wracając nastąpiła mały upadek przy niewielkiej prędkości i niestety nastapiło małe skrzywienie kierownicy :( Czekają mnie spore poprawki... :]


Kategoria SWB


  • DST 4.45km
  • Czas 00:16
  • VAVG 16.69km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Piątek, 9 lipca 2010 · dodano: 09.07.2010 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 17.96 km/h
MAX: 29.2 km/h

W zasadzie są to 2 jazdy - jedna jeszcze sprzed zrobienia nowej kierownicy i druga już po... I to druga próbna po kompletnym zrobieniu kierownicy. Pierwsza jazda oblatująca kierę nie została ujęta, bo nie działał licznik, a po 300 metrach nastąpiło zerwanie łańcucha... :( Dopiero druga jazda pokazała zapasy mocy w tym rowerku... Wreszcie daje się normalnie kierować, a dzieki "naturalnej" blokadzie nowej kierownicy, nie powoduje ona skręcania koła w nieoczekiwany i niemiły sposób.
No i ta stabilność... Nigdy jeszcze nie ruszałem z miejsca na tak niskich prędkościach, na Goldim czy Żółtku takie próby kończyłyby się koniecznością podparcia się.
Został jeszcze problem wycięcia (wykręcenia) jednej z blaszek i będzie już naprawdę gotowy do jazd :D [ale już teraz na niego jestem gotów wsiadać i jechać gdzie nogi poniosą...]


Kategoria SWB


  • DST 1.02km
  • Czas 00:03
  • VAVG 20.40km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Poniedziałek, 5 lipca 2010 · dodano: 05.07.2010 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 19.10 km/h
MAX: 27.5 km/h

Testy nowego SWB. Wymieniłem rurki prowadzące łańcuch, wprowadziłem odpowiednie ich mocowanie, poprawiłem je jeszcze w trakcie jazd... No i chyba zaczyna działać dobrze rowerek, jednakże nadal mam pewne problemy... A raczej obawy... przed dociskaniem... Chyba problem z kierownicą... Muszę ją wymienić albo podkrzywić tak, aby bardziej pasowała do moich krótkich rączek... :D

Wymiary Jamnika:
- długość ok 190cm
- wysokość siedzenia 48cm
- wysokość max (fotelik) 80cm
- szerokość (kierownica) ok 50cm
Dane techniczne:
- napęd: SRAM S7
- koła 2x 20"
- sterowanie podsiodłowe USS


Kategoria Naprawy, SWB


  • DST 3.45km
  • Czas 00:18
  • VAVG 11.50km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Sobota, 3 lipca 2010 · dodano: 03.07.2010 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 13.39 km/h
MAX: 22.7 km/h

Dzisiaj znów tworzyłem... Czyli rozbierałem i czyściłem nowy rowerek, oglądałem go dokładnie aby go poznać i wiedzieć co i gdzie i jaka śrubka gdzie piszczy, usunąłem tony smarów i stare rurki prowadzące łańcuch, no i założyłem część nowych rurek, ale jeszcze mnie czeka doszlifowanie tego układu. W każdym bądź razie - rowerek jeździ. A ja uczę się na nim jeździć. W zasadzie... od nowa... bo rowerek ma sterowanie USS, które jednak wymaga większej stabilności, uwagi i precyzji w sterowaniu niż jakikolwiek inny rower przeze mnie dosiadany wcześniej.


Kategoria Naprawy, Remonty, SWB


  • DST 0.76km
  • Czas 00:02
  • VAVG 22.80km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Piątek, 2 lipca 2010 · dodano: 02.07.2010 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 17.87 km/h
MAX: 21.7 km/h

Powrót NOWYM SWBekiem z Warszawy po wysiadce z pociągu :D
Nowy SWB to rower już używany, mocno przerobiony aby pasował na mnie i dla mnie, czekają go jeszcze inne nowe przeróbki, ale pewnie niebawem będzie już jeździł dobrze :D
Opis:
SWB USS, napęd ten sam co poprzednio czyli SRAM S7 w roli koła i piasty wielobiegowej z tyłu, z przodu nic nie ma, rama aluminiowa, widelec przedni amortyzowany, z tyłu w roli amorka guma odbijakowa. (sprawdza się lepiej niż tanie amorki chińskie)


Kategoria Naprawy, Remonty, SWB