Do Warszawy i z powrotem

Piątek, 13 września 2013 · dodano: 13.09.2013 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa
MAX: 41.20 km/h (pod domem na prostej...)

Deszcz i w ogóle zimnica i mi się kompletnie to nie podobało i miałem ochotę zostać w chacie i pograć nieco. Ale takie rzeczy są tak rzadko, a ja miałem mocną motywację aby jednak się pojawić w mieście, więc jednak wsiadłem na rower i pojechałem. I nie powiem, jechało się okropnie. Od dawna nie jechałem w deszczu, ostatni raz chyba w czerwcu na brevecie. Jak dojechałem to byłem kompletnie przemoczony i o dziwo było mi zimno w ręce - a myślałem, że się rozgrzeję po drodze, ale się nie dało. Na szczęście miałem zestaw suchych ubranek, więc na miejscu się przebrałem i od razu poczułem lepiej.
Niestety, nie obyło się bez strat, a raczej zużycia:
- blok lewego SPDa zdaje się być mocno wyrobiony i na pewno spręzyna na pedale wymaga dokręcenia, albo i zmiany na bucie samego bloku
- przedni i tylny hamulec kompletnie do regulacji. Wibrejk to wiadomo, jemu dużo nie trzeba... :] No i niestety czeka mnie chyba czyszczenie i regulacja BB7, bo też jakby nie hamował, albo coś jest nie tak z linką.
- coś ocierało z tyłu na sucho - muszę sprawdzić
- wygląda też na to, że odległość między kufrem a tylnym kołem jest przymała i muszę się temu przyjrzeć, bo możliwe jest, że na wybojach walę dnem kufra o koło, co na pewno nie pozostaje bez wpływu na jedno i drugie.