Do marketu i z powrotem

Sobota, 9 listopada 2013 · dodano: 09.11.2013 | Komentarze 0

Bydgoszcz

Dokładnych danych brak, bo chyba zapomniałem załozyć licznik w markecie przed jazdą z powrotem.
Wyjeżdżając okazalo się, że coś mi zgrzyta nie tak podczas jazdy, coś jakby tarło i hamulec tylny jakby dziwnie hamuje. Wróciłem pod chatę, sprawdziłem czy aby z wahacza znowu nic nie odpada jak się to zdarzyło 2.5 roku temu, ale na szczęście nie. Jednak po rozebraniu Avida BB7 wyszło, że jedna z okładzin się praktycznie totalnie starła. Próba wsadzenia nowszej okładzinki nie wyszła, bo sprężynka poszła się kopać już wcześniej. Wygląda na to, że musiała się przesunąć i została... starta jej jedna strona. Nie wiem jak to możliwe, ale jednak tak się stało i muszę chyba zwrócić uwagę na wsadzanie nowego zestawu klocków. Póki co zamiast Avida wsadziłem Freezera, którego wziąłem z domu na wszelki wypadek. Na razie działa, ale w najbliższym czasie muszę pomyśleć o zakupie zapasowych klocków do Avida.
Przy okazji podciągnąłem linkę w przednim wibrejku - dzięki czemu lepiej się hamuje a i większa pewność, że się w ogóle zahamuje. Chociaż i tak jego klocki też są już po połowie, więc czeka mnie wymiana za jakiś czas.