Na badmintona i po małe zakupki

Niedziela, 23 lutego 2014 · dodano: 23.02.2014 | Komentarze 0

Bydgoszcz

O średniej nie ma co pisać. Górki, dołki, górki dołki - robią swoje. Do tego te pokręcone śmieszynki rowerowe, przejścia dla pieszych i dla rowerzystów, z guziczkami i nie i w ogóle - bałagan. A bałagan odbija się na mojej prędkości niestety. Żółtek lubi prostą, a tu niestety te proste są pokręcone i ciągną się góra-dół...
Ostatnio znowu podkręcałem klocki z tyłu - zdaje się, że tu na pagórkach się one szybciej zużywają. Z przodu widelec znowu zaczyna mieć luzy i obawiam się, że czeka mnie wymiana sterów, albo reduktorów 1"-1.1/8"... Tak czy owak rama i tak wraca do poprawki do Oławy za jakiś czas a ja już kombinuję jak ściągnąć tutaj SLRa. Gorzej, że SeLeR nie posiada amortyzacji, więc tu w Bydgoszczy będzie kiepsko i nie raz pewnie rzucę krzywą :] No ale nic, może to się jakoś da przeboleć. Chociaż czeka mnie pewnie montaż nowego kółka do SLRa pod tarczę i oczywiście dokupienie nowych hamulców tarczowych do niego, aby mieć jeżdżące 2 rowery a nie 1.5.