Wycieczka do Serocka i z powrotem via Koronowo

Niedziela, 23 marca 2014 · dodano: 23.03.2014 | Komentarze 0

Bydgoszcz i okolice
MAX: 50.56 km/h (z górki)

Tak jak się spodziewałem wczoraj nie było się bez regulacji obu hamulców, ale muszę przyznać, że po tejże czynności wszystko działa już rewelacyjnie, nie licząc faktu, że tył musi się nieco dotrzeć, ale to oczywiście normalne.
Po jeździe mogę powiedzieć, że moja wytrzymałość czasami jest. Pojawia się i znika. Znika najczęściej podczas jazdy pod wiatr ;] Za to pojawia się jak można polecieć bez wmordewindu - wówczas na liczniku z przodu pojawia się prawie zawsze 3x. No chyba, że górka. Na przykłada taka jak ta zaraz za Koronowem... Co mnie wgniotła w fotelik na dobre i spowodowała, że moja chęć walki zmalała praktycznie do zera. Ale nie dałem się i ciągnąłem dalej. ;)
Gdyby nie ten wmordewind to pewnie starałbym się zrealizować jak najbardziej plan w którym przewidywałem zrobienie dzisiaj co najmniej 100km. Niestety - ww wiaterek i zimno przezeń spowodowane, poskutkowały rezygnacją z części zamiarów, ale i tak czuję, że się zmordowałem zupełnie przyzwoicie i dzień treningu mogę spokojnie uznać za zaliczony.