Na imprezę rodzinną i na cmentarz

Poniedziałek, 21 kwietnia 2014 · dodano: 21.04.2014 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa
Danych z licznika brak
Orientacyjnie z Endomondo:
Średnie 4 wycieczek z Endomondo: 27.0 km/h 20.7 km/h 19.8 km/h 22.9 km/h

Jechało się nawet nieźle. Początkowo musiałem się nieco przyzwyczaić do innego położenia na rowerze i nieco innej jazdy na nim, ale potem już rowerek szedł tak jak ja chciałem, praktycznie większość czasu na maksymalnych obrotach, chociaż niestety miasto mnie spowalniało jak tylko mogło. Niestety spotkałem po drodze na cmentarz samozłoma pełnego idiotów, którzy koniecznie chcieli kogoś oblać wodą, ale niestety - nie trafili :P Jak mi przykŁŁŁo nie jest... Aczkolwiek za samą próbę zmoczenia rowerzysty i spowodowania wypadku - powinni z miejsca dostać kopa w czółka.
Jeśli chodzi o SeLeRa - fotelik jest lekko przekrzywiony na prawą stronę więc czeka mnie ponowny demontaż tego i próba poprawienia mocowania. Licznik sigmoszajs nie działa - nie wiem czemu, pewnie coś nie halo z baterią. Sprawdzić też powinienem przerzutkę tylną bo coś dziwnie przerzuca biegi chwilami, tak jakby coś było nie tak z linką - gdzieś grzęzła na jakimś załamaniu.