Jazda po Bydgoszczy i trening

Poniedziałek, 18 sierpnia 2014 · dodano: 18.08.2014 | Komentarze 0

Bydgoszcz
S: 2, chwilami 3

Trening miał być taki przypominający i lekki. Szło całkiem dobrze, w Kotomierzu odbiłem na wschód, ale zanim dojechałem do anteny - rozpoczęła się taka ulewa z burzą, że byłem zmuszony zawrócić i jak najszybciej schować się pod jakimś daszkiem. Oczywiście wszelkie plany poszły w diabły, a kiedy lekko przestało padać wróciłem do Kotomierza.
Kiedy wracałem, ledwo co wjechałem do Niemcza - znowu zaczęło padać, znów musiałem uciekać pod jakiś daszek.
Po prostu okropna pogoda.
Trening - jakoś poszedł. Cieszy jako taka średnia, która powstała w głównej mierze w drodze na północ, prawdopodobnie ze względu na dobry wiatr. Niestety z powrotem było gorzej - pod wiatr i w dodatku chłodniej. Na tyle chłodno, że musiałem założyć polarek. I co nieco wycierpiały też gołe nogi.
W SLRze - muszę podnieść kierownicę nieco i kombinuję jak tego dokonać. Poza tym wydaje mi się, że podniesienie oparcia fotelika zmieniło nie tylko kąt, ale i odległość do pedałów, przez co mam nieco większy power na nich. Muszę sprawdzić, czy nie wpłynie to negatywnie na obciążenie kolan.