Do Wilgi

Sobota, 30 kwietnia 2016 · dodano: 01.05.2016 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa - Otwock Wielki - Wilga

Z Ożarowa wyjechałem nieco po czasie - musiałem przed wyjechaniem sprawdzić czy na pewno stary łańcuch zgra się z nową kasetą. Na moje wielkie szczęście - mimo zgrzytania i różnych odgłosów - chyba się jako tako zgrały. Ale i tak jeszcze lepiej było jak po przepłynięciu promem na prawą stronę Wisły dokonałem... nasmarowania łańcucha. Od tego momentu wszelkie dźwięki ucichły. Co prawda na ostatnim biegu jeszcze coś tam trzeszczy, ale wiadomo że to 11T, najmniejsza zębatka i może łańcuch jest tak wyrobiony, że ma już na niej pewne problemy.
Poza tym muszę przyznać, że te 100km na sporym obładowaniu bagażami naprawdę dała mi w kość. Sądziłem, że będzie ciężko, ale to mnie ciutkę przerosło. W dodatku trasa też była taka sobie, momentami mocno terenowa i mój rowerek z przednim napędem i małymi kółkami też swoje poczuł. Dojechałem padnięty, w stanie jeszcze nadającym się do chodzenia, a potem zamiast paść i leżeć zrobiłem jeszcze kilkanaście kilometrów po Wildze robiąc zakupy na wieczornego grilla.