Do Warszawy i z powrotem

Czwartek, 30 czerwca 2016 · dodano: 30.06.2016 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa

Kilka minut ruszyłem do Warszawy, początkowo spokojnie, ale już po kilkunastu sekundach poczułem, że te 2 dni odpoczynku zrobiły nieco swoje - tak więc kilkaset metrów dalej przygrzałem pod górkę, aby sprawdzić ile uda mi się wyciągnąć. Na liczniku pokazało się 27 - więc zupełnie przyzwoicie. Był power. Z tą świadomością poleciałem do stolicy, pchając się Prymasa bo tak mi najlepiej odpowiadała trasa. Niestety po zakończeniu pierwszego spotkania zacząłem odczuwać rozpoczynający się upał i szybkość przemieszczania się znacznie spadła. Była siła na ruszanie, ale brakowało prędkości. Kolejne przemieszczenie też było wolniejsze niż być powinno. I dopiero kiedy wracałem z Warszawy pojawiła się moc i mogłem grzać ile się dało. Dopiero tuż przed Ożarowem pojawiła się chmurka, zaczęło padać i mnie spowolniło. Ale i tak czuję, że jest to co być powinno i gdybym może rozjechał się przedwczoraj i wczoraj te kilka kilometrów byłoby może ciutkę lepiej. A i w ogóle to przydałaby się poćwiczyć tempówki - wtedy pewnie by było stać mnie na większe gonitwy za góralami :] Dzisiaj rano nieco mi brakowało do takiego jednego. Miał moc koleś, której mi brakowało do osiągnięcia >30 km/h momentami :]