Z roboty

Wtorek, 27 czerwca 2017 · dodano: 27.06.2017 | Komentarze 0

Warszawa - Ożarów
CAD: 69

Na Książęcej miałem jako takie spokojne 14 km/h - w porównaniu z 11-12 jakie miałem w zeszłym tygodniu jeszcze. Czyli jest duzy postęp, nogi nabrały "rumieńców" i potrafią utrzymać tempo! Super! Co prawda na końcu podjazdu ziałem ogniem na lewo i prawo a zwłaszcza do przodu - ale było dobrze. Doszedłem do granicy! A o to w tym czasie chodzi. Potem na kolejnej uliczce dałem ognia i było 25 tam gdzie zwykle było 22, a na równoległej do Alei było już 30. Czyli - da się! Jest power! Kolejny punkt testowy - Kasprzaka: 30 km/h na podjeździe. Wreszcie za wiaduktem: 28 km/h na wyjeździe na górę.
Oczywiście w wyścigu z ostrokołowcem nie miałem najmnijszych szans, odsadzał mnie ładnie na Połczyńskiej jak chciał, ale te 32-33 przelotowej spokojnie trzymałem praktycznie cały czas. Być może to kwestia wiatru? Ale chyba nie, bo czułem go z boku i momentami tez z przodu.
No i oczywiście mimo iż ruszam z 3 biegu - zero problemu już z pociągnięciem.
Wniosek: warto pojeździć po pagórkach :D