II Dzień Zlotu Rowerów Poziomych

Sobota, 1 lipca 2017 · dodano: 02.07.2017 | Komentarze 0

Wilga i okolice
CAD: 62

Po pierwszym dniu wiedziałem już na koniec dnia, że moje nogi na pewno będą miały dosyć i nie będą tak chętnie ciągnęły. I to się potwierdziło - pierwsze 20 kilometrów było dosyć "walecznych". One walczyły ze mną - ja z nimi. W końcu doszliśmy jakoś do porozumienia, ale czuć było, że brakuje wigoru w mięśniach. Brakowało tego końca, dopchnięcia. Ale pomimo tego - nóżki pokazały co umieją na wyścigu szosowym na 3 kilometrach. W skrócie: start należał do mnie :D Te pierwsze kilkadziesiąc metrów mój rowerek prowadził :D Niestety potem zaczęło się wyprzedzanie no i w końcu zostałem gdzieś w środku peletonu, ale na finiszu jeszcze udało mi sie wyciągnąć maksa z nóg i z siebie, chociaż tu z kolei wyszo na to, że pierwszy padł organizm, a nogi chwilę potem. Cóż - waga robi swoje. Możliwości tlenowe przez to są więc ograniczone, a wprowadzanie mięśni w obszar beztlenowy jest póki co nonsensem. Za wcześnie na treningi interwałowe. Mimo iż to już zaraz praktycznie szczyt sezonu.
Tego dnia zwiedziliśmy Cyganówkę i Miętne oraz zajrzeliśmy do Garwolina. Zaś na koniec dnia wysłuchaliśmy ciekawego wykładu Antona o laminowaniu w karbonie i w szkle.