Wtorek, 24 sierpnia 2010 · dodano: 24.08.2010 | Komentarze 0

Ożarów

TESTY Jamnika. PO sklejeniu rowerka, wsadziłem fotelik, wyprowadziłem bajka za furtkę i naprzód... Jeździ mi się na nim znakomicie, osiągi początkowe są na poziomie Kellysa, aczkolwiek... Wydaje mi się, że kopa to ma lepszego, mimo... Chociaż nie wiem czy aby na pewno - "podobnej wagi". Może i Kellys z sakwami waży ponownie, ale... no nie wiem. mam pewne wątpliwości. Natomiast z całą pewnością, moje nogi są "w formie" i chociaż jeździłem "od niechcenia", tak te trzy dyszki nabiłem bezproblemowo. Szokiem było dla mnie przekraczanie 25 na "4"... Nie wiem jak to robiłem, ale... działało fajnie... Inna rzecz, że to bez obciążenia jeszcze. Może jak zrobię jakiś wypad gdzieś (muszę tylko zabrać szufelkę i zmiotkę na wszelki wypadek ;-) ) to zobacżę jak to jest u mnie z formą i czy jestem w stanie.
No i skrzypi. Początkowo sądziłem, że to kwestia rozwalania się i łamania połączenia, ale chyba jednak nie... To chyba jednak kwestia osi wahacza, która została zupełnie przypadkowo zalana żywicą :(