Sobota, 11 września 2010 · dodano: 12.09.2010 | Komentarze 0

Ożarów -> Podciąg -> Piła -> wycieczka krajoznawcza -> Piła (Zlot Rowerów Poziomych)
MAX: 42.8 km/h (zjazd jakiś po drodze, byłoby więcej, ale te obawy o nieznany teren i gdzieś tam miał być jeszcze jakiś piasek na zakręci......)

Świetna wycieczka. Co prawda dopiero na miejscu w Pile udało mi się szybciutko uruchomić napęd na dworcu, który szalał na drugiej manetce od piasty SRAM S7, ale po krótkich kombinacjach, udało się to zrobić jak trzeba i (chociaż od 3 ale zawsze) zaczęło toto działać jak należy. Na podjazdach potem okazywało się niestety, że te 2 pierwsze biegi warto by mieć i musiałem podpychać rowerek pod górkę, no ale... jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma i tyle.
Za to DOSKONALE i FENOMENALNIE sprawdził się mój wcześniejszy pomysł z podsunięciem supportu bliżej fotelika... krótsza droga bóżek, mniej pracy na łydkach, znacznie więcej na udach, zero pracy na stopach i - to jest to. Nie miałem lepszego posunięcia rowerowego w tym roku :D Po prostu teraz jazda stała się znacznie dynamiczniej, podjazdy (te na których dawałem radę) prostsze do wjechania i nawet problem z ocierającym hamulcem przednim nie byl w stanie mi przeszkodzić w rozwinięciu niezłych prędkości. Przy okazji okazało się, że '6' dam radę trzymać "ot tak" nawet przy mniejszych prędkościach, więc to nie tylko wyćwiczenie jakichś okresloncyh grup mięśni i ich wytrzymałości, ale odpowiednie dobranie parametrów pracy na rowerze. Odległości właśnie między pewnymi częściami układu tworzącego napęd...