Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi storm z miasteczka Ożarów Mazowiecki. Mam przejechane 57655.94 kilometrów w tym 214.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.31 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Moje rowery

Nie mam rowerów...

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy storm.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 0.74km
  • Czas 00:03
  • VAVG 14.80km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

Nokia 5230_

Środa, 20 kwietnia 2011 · dodano: 20.04.2011 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 15.11 km/h
MAX: 22.1 km/h

TESTY.
Późnym wieczorem, już po dwudziestej z minutami wyprowadziłem nową wersję VG3 (aka Żółtek) poza furtkę... No i wsiadłem, zacząłem się toczyć i jechać i... I jedzie prosto... Na razie jednak kierownica chociaż nie ma luzów to chyba jednak za mocno ją śisnąłem i kierowanie jest... takie sobie. jednak ważne jest to, że wreszcie daje się jechać i nic nie lata na boki ani przód<->tył...
Co do składania to patrząc na ten rysunek jak tutaj:
http://www.wrower.pl/sprzet/stery/stery.php#Ahead
Wsadziłem na sam dół 3 część od góry, bo ta na samym dole zachowywała się dziwnie i nie chciała się schować pod łozyskami maszynowymi. Na to poszła część 2 od dołu z łożyskami w środku. Potem miska-reduktor z Cykloturu, rama, 2 miska z Cykloturu, część 3 od dołu z łożyskami i na to część 1 od dołu. na to wreszcie trafił mostek z kierownicą i w środku reduktorkiem. Mocno zbite za pomocą "tłumacza" (vel siekiera), dokręcone gwiazdką (wbitą lekko poniżej 1cm) i... trzyma bardzo dobrze. Ale luz jest troszkę przy mały na sterowanie, musze to jutro jeszcze za światła dziennego obejrzeć.
Ponadto czeka mnie jeszcze odsuwanie supportu nieco dalej, ten dodatkowy centymetr może uda mi się jakoś wyskrobać, ale nie wiem co z długością nóg... Może se obetnę stopy i wstawię coś między nie a kolana? Hmmm... (nie ma ktoś pozyczyć z 10cm nóg???)
Aha, przy okazji obróciłem kierownicę, tak że kąt zgięcia znajduje się po drugiej stronie (od przodu roweru), steruje się jakby nieco lepiej dzięki temu, ale sztywność sterowania nie pozwala jeszcze na dobre poczuć roweru).


Kategoria Remonty, Żółtek



Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy.
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!