Wtorek, 31 maja 2011 · dodano: 31.05.2011 | Komentarze 0

Ożarów <-> Warszawa

Wyjechałem z domu i okaząło się, że jest pod wiatr. No i musiałem ciągnąc... na szczęście miałme te kilka minut w zapasie, więc pod robotą stawiłem się punktualnie, ale coś mnie tknęło, spojrzałem pod fotel.... a tam łańcuch napędzający obrócony o 180^..... W dodatku podczas przeszukiwania dostępnych w kufrze narzędzi nie znalazłem skuwacza... Dobrze, że w pracy przypomniałem sobie, że mam przecież na łańcuchu co najmniej 1 spinkę ;) Także na kilkanaście minut przed wyjściem uzbrojony w rękawice udałem się pod rower, rozpiąłem łańcuch, odwróciłem, spiąłem i... zadziałało. Od razu jechało się lepiej i żwawiej...
Średnie i kondycja w normie. Rano z mordewindem miałem 24.01 km/h (i to mimo problemów z łańcuchem!), w drodze z powrotem wyciągnąłem prawie 25, ale ze względu na odwiedziny u kuriera GLS i na poczcie, troszkę mi spadła.
Są też wieści na temat SLRa - jest już robiony, malowany ma być na czerwony metalowy, więc już się nie mogę doczekać :D