Wtorek, 13 września 2011 · dodano: 13.09.2011 | Komentarze 2

Ożarów<->Warszawa(rano via Warszawska, powrót DK2 po przedostaniu się opodal Dźwigowej ścieżką)

Poranek normalnie poleciałem do roboty przez Warszawską, szło nieźle, na wiadukcie na Łopuszańskiej trzymałem 22 km/h, ale kilkaset metrów dalej byłem w stanie przytrzymać się nawet przy 40 km/h, więc bylo całkiem miło.
Z powrotem pojechałem do Decathlona po nowy plecak, przy okazji kupiłem polar i futerał na nową komórkę. Po wyjeździe z niego doleciałem do Szyszkowej i nią jadąc dotarłem do Dźwigowej, gdzie stwierdziwszy brak możliwości półlegalnego przejazdu o legalnym nie wspominając, zdecydowałem się na rozpoznanie ścieżki nad tunelami. Niestety, kończy się ona noszeniem roweru przez 2 pary torów i na koniec po stromym zboczu, co kompletnie mi nie odpowiada, więc ta trasa nie wchodzi w rachubę w przyszłości. Po tych oględzinach poleciałem do Fortu Wola na małe zakupki, przy okazji zaopatrując się w pudełko blaszane na narzędzia, które w chwili obecnej zawiera jeszcze w sobie jakieś tam czekoladki z nadzieniem Wedla ;)