Wtorek, 11 października 2011 · dodano: 12.10.2011 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa(via Ursus)

Miało być bez roweru już, bo noga i w ogóle... Niestety szanowne gówno chińskie marki Wangye odmówiło kompletnie współpracy, przestał działać kopniak i coś sie wypięło w środku rozrusznia uniemożliwiając zadziałanie elktrycznego startera, tak więc zamiast wyjeżdżać z dźwiekiem pyrkotania, zmuszony byłem odstawić rower z powrotem pod dom i.... zastanowić się co dalej... Biletu na pekapa nie mam, do bajkomata daleko, a w kasie biletowej nie mają czytnika do kart... Także z wielkim bólem przeprosiłem się z nogą i cżęściowo ją olewając, wsiadłem na rower. Po dojeździe do pracy, okazało się, że nodze to się nie spodobało, bolała mnie, ale dzięki paracetamolowi zaczęła szybciej zdrowieć i coś mi się wydaje, że spróbuję ją podleczyć może przeciwzapalnie jakoś. A przy okazji nie będzie mnie bolała... :]
Bo póki jest jeszcze w miarę ciepło, to wolałbym jeszcze nie korzystać i bulić słono za przejazdy zbiorkomem w którym nic mi nie oferują poza możliwością postania i potrzymania się poręczy w tłumie (śmierdzących?) ludzi...