Czwartek, 13 października 2011 · dodano: 13.10.2011 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa(rano via Ursus, powrót DK2)+Dolna

Temperatura dzisiaj rano - 4^C. Tyle samo co w poniedziałek. Ale wtedy miałem jeszcze na chodzie skuter i mimo zimna, nie było aż tak źle... Za to dzisiaj na rowerze... to już była zupełnie inna historia, nie wystarczyło obrócić rączki gazu. Mimo wszystko dojechałem do roboty w miarę na czas, po drodze odnotowująć jeszcze zmiany temperatury, która rosła, na wysokości Gołabek miałem wg licznika Szajssigmy około 9^C. Ale może to kwestia słońca.
Powrót był za to gorszy. O ile jeszcze w kierunku na Dolną jechało się zupełnie znośnie, o tyle wyjazd z niej kosztował mnie sporo trudu. I zdaje się, że wówczas narusyzłem sobie znowu lewe kolano, a dokończyłem je gdzieś na śmieszynce rowerowej koło Prymasa 1000-lecia. Zachciało mi się bowiem sprawdzenia jak tam sobie poradzi SLR... I niestety, tylko MTB/ATB z pełną amortyzacją mogą tam jeździć. Jazda sztywniakiem to katorga i dla własnego tyłka i dla roweru. osobnicy odpowiedzialni za takie budowanie i utrzymywanie DDR jak zwykle dali dupy.
Tuż przed dojazdem dod omu sprawdziłem jeszcze temperaturę na DK2 - wahała się od 5 do 6^C... Czyli robi się ziiimnooo...