Wtorek, 18 października 2011 · dodano: 18.10.2011 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa (via Ursus)
MAX: 41.1. km/h

Przed wyjściem z domu sprawdziłem temperaturę na termometrze... -4^C... No ale skoro się wstalo tka póxno to trzeba się szykować na rower, zwłaszcza, że sieciówki jeszcze nie wykupiłem... Także wsiadłem, pojechałem i... po 300 metrach zastanawiałem się czy nie wrócić... Zimno i w ogóle wmordewind ZIMNY zatykający gardło... Jednak pos pojrzeniu na zegarek, stwierdziłem, że nawet jazda podciągiem już nie wchodzi w rachubę, bo znaim bym się wrócił, zanim przebrał... Pewnie bym się nie wyrobił. Także pociagnąłem dalej i... na DK2 okazalo się, że mam atak astmy... Albo wina kochanego kociątka, albo zimnego powietrza. Złapałem więc dwa dechy Ventolinu i popedałowałem dalej, ale szło mi kiepsko. Dopiero na Ryżowej wyciągnąłem swoją standardową prędkość, ale i tak jakoś mi to nie szło. Zimno zrobiło swoje.
Powrót na szczęście był o wiele lepszy, praktycznie cały czas szedłem ze standardową przelotową (30) co i rusz mijają ruchome parkingi samozłomów. o dziwo, kiedy zrobiło się zimniej jest ich na drogach więcej. Na szczęście SLR jest doskonale widoczny, wszyscy go widzą, więc mogę się wpychać tam gdzie klasyczne rowerki nie dają rady ;)
O średniej powiem tak, jednym słowem - astma. Mogę mieć i super uda i nawet zdrowe kolano, ale niewydolności oddechowej nie przeskoczę.