"Wycieczka" z Ożarowa Mazowieckiego

Piątek, 11 stycznia 2008 · dodano: 12.01.2008 | Komentarze 0

"Wycieczka" z Ożarowa Mazowieckiego do Reala na Okęciu (DC)
W pierwszą stronę 22 km, w drugą niecałe 15. Jak to możliwe? Błąd nawigacyjny, który spowodował, że dojechałem w Warszawie aż do Dickensa, zamiast odpaść przy Dzieci Warszawy na drugą stronę Alei Jerozolimskich... Pomijając fakt, że i tak za daleka droga i za bardzo naokoło, w przyszlości będę leciał jeszcze bardziej na skroś przez Ursus i Gołąbki...
Podróz odbyła się na Kellysie, ze względu na:
- poprawianie oświetlenia na SWB, które bez taśmy by się nie powiodło
- niechęć do pogarszania stanu ścięgna prawej nogi
- lepsza wentylacja pleców
Oczywiście w połowie drogi byłem już rozebrany do rosołu ;-)
Ciekawostka: startując patrzyłem tylko na ustawienie przerzutki tylnej, sądząc, że mam przednią na średniej zębatce... jakie było moje zdziwienie, jak gdzieś na Al. Krakowskiej zauważyłem, że owa przednia jest na największej... I nagle przestałem się dziwić, czemu przyspieszanie mam takie sobie, a i miejsca gdzie trzeba zwolnić nie pokonuję tak szybko jak bym chciał, co wcześniej zrzucałem na brak kondycji... ;-)
Rezultat tego niedopatrzenia to wyższa przelotowa oczywiście ;-)