Do Żyrardowa i z powrotem

Niedziela, 29 kwietnia 2012 · dodano: 29.04.2012 | Komentarze 0

Ożarów->Pruszków->Zyrardów->Pruszków->Ożarów (+Partyzantów na chwilkę)
MAX: 41.4 km/h (wiadukt w Zyrardowie)

Żyję... Zachciało mi się rowerkiem do Zyrardowa i potem na torze kolarskim pobrykać... Ehe, jasne... Niestety pogoda zrobiła swoje i zanim dojechałem do Pruszkowa wiedziałem, ze coś mi kiepsko idzie, a jak już ruszyliśmy do Żyrardowa z Kaczorem wiedziałem, że mamy pod WIATR... I to taki paksudny. No i te prażące wspaniałe "kwietniowo-lipcowe" słoneczko, które powodowało, że moje rezerwy picia skończyły się wręcz błyskawicznie, zanim dojechałem do Zyrardowa. O prędkości nie ma co nawet wspominać, bo tak jak z początku szliśmy te 26-28 km/h tak po kilku raptem kilometrach nam ta prędkość spadła do "zachwycających" 22 km/h. Tragedia... Jak dojechałem na tor, to myslałem, że chyba padnę na traw i legnę... Ale udało mi się porobić kilka fotek, nagrać kilka filmików...
Droga powrotna miała być z już z wiatrem, ale niestety ta droga 719 leci takim slalomem, że albo ten wiatr był z boku, albo nawet chwilami znowu prosto w ryj. Mimo to i tak jechało się lepiej. No i niestety słoneczko znowu dało się we znać, już nie tylko wysycając z nas ostanie poty, ale również paląc nas na czerwono... :]
I kiedy już dojechałem do domu, okazało się, że nie ma za bardzo gdzie uzupełnić płynów, bo wszystko pozamykane, za wyjątkiem stacji benzynowej...