SWB.

Piątek, 28 marca 2008 · dodano: 29.03.2008 | Komentarze 0

Warszawska Masa Krytyczna plus dojazd do i z pracy. Cokolwiek rano było ciężko pod lekki wiaterek, to pod wieczór z pełną prędkością i z lekkim wiaterkiem z tyłu, osiagałem prędkość przelotową 32 km/h (6/7 SRAM S7). Rano bylo ledwo co 25-27 km/h, chociaż może nie byłem zregenerowany po raptem kilku godzinach snu...
Wracając prawdopodobnie rozwiązałem problem spadającego łańcucha, "na chama" napinając go przy zdjętym łańcuchu z tylnej rolki, co spowodowało nieco lepsze napięcie, ale jeszcze nie aż tak wielkie, żeby mnie spowolnilo, co mogłem zresztą sprawdzić w drodze powrotnej i co potwierdza wynik prędkości przelotowej.

P.S. (09-27) Problem był z G*****M łańcuchem NEXUS. To jest (szajs). Nie wiem jak oni je robia, ale jak widać po raptem kilkuset kilometrach to coś się zaczęło sypać i straciło swoją sztywność co od początku doprowadzało mnie do sporych nerwów związanych z ciągłymi naprawami... Obecnie SWB jeździ od kilku miesięcy na SRAM-48(850) i jest OK...