Do pracy i z powrotem + Żurawia + część WMK

Piątek, 27 lipca 2012 · dodano: 27.07.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa
AVG: 23.11 km/h (rano było>24)
MAX HR: 179 (widziałem 180!!!)

Z rana jechało się nawet nawet... Szybko było muszę przyznać, mały ruch w ważnych dla mnie miejscach no i rowerek, który dawał radę pode mną, pomimo, ze te hamulce to nie były super wyregulowane. Niestety mój organizm ciągle jest nie do końca w takim stanie w jakim chciałbym aby był, no i na wiadukcie na Łopuszańskiej gdzie wyciągnąłem 24 km/h w chwilę potem zobaczyłem 180 HR. Byłem w lekkim szoku, bo ani zadyszki, tylko takie większe zmęczenie, a tu takie wyniki. I trochę się temu dziwię jednak, bo np nogi działają znakomicie. Może chwilami pobolewa kolanko lewe, ale poza tym wydajność jest naprawdę dobra.
Wieczorkiem pogoniłęm na spotkanie, a chwilę potem ruszyłem na spotkanie WMK... Poszukiwania początkowo nie przyniosły właściwego rezultatu, ale kiedy zorientowałem się, że się minąłem i są wyraźnie szybsi niż sądziłem, to wreszcie peleton dorwałem... na Pl. Zamkowym ;)
Ilość kilometrów miała być większa, ale chyba mi nie wyszło z tą WMK... Póki co musi mnie to zadowolić i mam nadzieję, że mój organizm uszkodzony przez zasranych lekarzyków szybko dojdzie do siebie.