Do pracy i z powrotem + Poczta

Czwartek, 25 października 2012 · dodano: 25.10.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa
AVG: 19.90 km/h (!?)

Zimny poranek, zimna jazda z jako taką prędkością, chociaż znowu coś tam było nie tak z hamplem, musiałem go poluzować jeszcze bardziej na śrubach. No i okropny powrót ze strasznym, zimnym i porywistym wmordewindem... :/
W dodatku rano miałem 2 debili w samozłomikach:
- pierwszy z nich nie wiedział jak ma jeździć i co mu wolno na prawym pasie do skrętu w prawo i z której strony w jakiej odległości wolny mu wyminąć rowerzystę. Pozdrowienia dla WSC 6A95. W nagrodę pan kierowca zobaczył paluszka - mam nadzieję, że skojarzy o co biega i może zastosuje inne środki na powiększanie swojego..... hmmm.... "ego" :P
- drugi z nich w Chryslerze 300, WE 0036R nie wiedział jak ma włączyć się w kolumnę, a potem zajeżdżał mi drogę w dosyć niebezpieczny sposób, więc zrobiłem mu dokładnie to samo 1 km dalej :P Szczękoopad chyba zaliczony, szanowny pan dostał chyba wylewu na sam widok roweru, który go dogonił i wyprzedził w tak samo chamski sposób jak jego manewry ;) Biedulek dopalił awaryjne i... Nie był w stanie nic więcej zrobić, bo stał w korku :D Ach jak mi go nie było żal ;)

No i jutro Masa, nie wiem czy się na niej pojawię, czy nie, zobaczę jak z temperaturą będzie. Mam zresztą inne spotkanie o tej samej porze, może nawet ciekawsze niż pętanie się po zimnie na rowerze.