Do pracy i z powrotem + Wołoska + Noakowskiego

Poniedziałek, 19 listopada 2012 · dodano: 19.11.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa

Nieco chłodno z rana. Ale miałem sporo energii, spieszyłem się, więc gruby polarek i poleciałem. Zanim dojechałem do Warszawy to już był rozpięty na całej długości, a ja zastanawiałem się czy się nie zatrzymać i go nie zmienić na cieńszy. Co zresztą zrobiłem na pierwszym planowanym postoju. I nie powiem, ale poranna jazda odbywała się z normalnymi osiągami, bardzo przyjemna jazda i milutko wspominam mijanie kolejnych korków. No i potem do roboty...
Po pracy wyleciałem do centrum. Szlo mi znakomicie, prędkości powyżej ostatnich średnich. Niestety miałem pecha - na skrzyżowaniu Filtrowej z Krzywickiego jakiś buraczek zostawił ślad po swoich oponach oblanych olejem czy czymś takim... No i zaliczyłem ładny poślizg tylnego koła, co skończyło się upadkiem przy V rzędu 30 km/h... Ajć, niemiłe! Ale dla poziomki - do przeżycia. Za to gdyby to był pion - pewnie by go odwieźli do szpitala ;[ No a mnie się udało. Niestety ucerpiał na tym magnesik na przednim kole, musiałem go nieco przestawić, aby zaczął właściwie współdziałać z licznikiem. No i wieczorkiem już normalna traska do domu - z normalną prędkością i na '7' ;) Precz z zimą! :)