Do pracy i z powrotem

Wtorek, 4 grudnia 2012 · dodano: 04.12.2012 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa

Tak sobie to wyszło dzisiaj, ale na pewno było lepiej niż w piątek. Więcej poweru i lepiej mi sie jechało niż wtedy chyba. No i po tej regulacji hamulców jakie zrobiłem w weekend nie ma obaw, że coś nagle przestanie działać i skończę na słupie albo na czyimś tylnym zderzaku. Co ciekawe wystarczyło zmienić klocki z przodu i wymienić hamulec z tyłu na AVIDa BB& i da się nadal normalnie jeździć. No i oczywiście porządna regulacja obydwu. A co ze starymi klockami to nie wiem, chyba trzeba będzie skorzystać z innych zamienników jednak, bo te Accenta półmetaliczne to SYF, który nadaje się tylko na suchą pogodę. W deszczu kończy się błyskawicznie i w dodaktu po przepaleniu nie tylko przestaje hamować, ale jeszcze pulsuje na tarczy :]
No i niestety "serdeczne pozdrowienia":
- dla idiotki jadącej czerwonym Punto, skręcającej z Łopuszańskiej w Al>jerozolimskie. Szanowna idiotko, informuję, że na przejeździe rowerowym, kiedy rowerzysta ma zielone światło - to on ma pierwszeństwo a nie szanowna pani ze swoją zieloną srałką.
- pieszych - za chodzenie po DDR na Popularnej. Chcecie naprawdę skończyć na urazówce z połamanymi nogami?!

Regulacje: coś mi z przodu wyło podczas hamowania. Po odkręceniu hamulca przedniego i nasadzeniu go z powrotem okazało się, że jest nieco większy luz na klamce, więc podregulowąłem nieco linkę i nieruchomy klocek i chyba jest już dobrze.