Do pracy i z powrotem + bąk + Mojava

OżarówWarszawa
AVG: nieznane
MAX: nieznane

Niestety sigmoszajs stwierdził, że nie dostaje sygnałów z czujki przy kole, wiec dane mam tylko z fragmentu trasy jaką pokonałem - z Mojavy do domu, bo tam na kempingu zamontowałem bakterie kupione na bazarze przy Grójeckiej.
Jazda o poranku nie była zbyt miła. Tak samo jak wczoraj wiało prosto w twarz i to tym razem chyba mocniej niż wczoraj, w dodatku nogi miały dosyć po wczorajszym pionowaniu się, więc czułem, że nie jadę zbyt szybko, a ta '6' to taka wciskana chwilami była na siłę i utrzymanie jej było problematyczne. Kiedy w końcu się już rozpędziłem, zaczął protestować żołądek i musiałem uciekać z roweru w krzaki... ;> Dobrze, że tych jeszcze nie wycięli w całej Warszawie ;>
Powrót byl zdecydowanie lepszy - jeśli nie jechałem z wiaterkiem to przynajmniej nie jechałem pod wiatr ;) Po drodze wstąpilem do bąku pokazać jeden papierek, na kemping pogadać ze znajomymi o organizowanym przez nas Zlocie Rowerów Poziomych i wreszcie do domu. Ufff.
Jestem padnięty, jutro czeka mnie wymiana tylnego koła w SLRze, klejenie ramy SLRa, próba założenia koła 20" do tyłu w SLRze (ciekawe co wyjdzie... LR?) no i ponowna próba złożenia Żółtka w całość. (po utwardzeniu na max widelca z przodu).

Zakupy: 3 bakterie CR2032 do sigmoszajsumegagówna BC1909 HR, wsadzone 2, 1 została w zapasie.