Do pracy i z powrotem - i nie tylko

Poniedziałek, 20 maja 2013 · dodano: 21.05.2013 | Komentarze 0

OżarówWarszawa
Daneych z licznika nie ma, bo licznik sigmoszajs BC1909HR obraził się i nie chciał szczytywać danych z czujki prędkości. Mimo dobrej i nowej baterii. Nie - bo nie i już! Skoro tak, to zamontowałem po powrocie nowy licznik, a ten szajs trafi pewnie do kosza.
Rano - problemy z przerzutką. Na szczęście w pracy wystarczyło poprawić przebieg linki do przerzutki i potem dało sie już normalnie jechać i wrzucać biegi. Poza tym regulacja wibrejka tylnego, ale jakoś poszło. Ogólnie kondycja fajna, wszystko w normie, ale wiem, że jutro będzie problem.

Zakupy - dętka pod Kojaka 26"x1.25 czy jakoś tak + 4 fajki do innego zamocowania wychodzących pancerzy z klamki i manetek na kierownicy.
Wpadłem też na ciekawy pomysł zreanimowania LWB, ale do tego musiałbym zakupić łańcuch kolejny, klamki, wibrejki, karimatkę, polaminować nową kierownicę lub coś podobnego do kierowania... Kupa roboty, a nie wiadomo co by wyszło. Ale może? Kto wie.