Do pracy i z powrotem + zakupki

Czwartek, 23 maja 2013 · dodano: 23.05.2013 | Komentarze 0

Ożarów z/do Warszawa

Więcej danych nie ma, bo BC 1909HR przestał nadawać się do czegokolwiek więcej jak pokazywania aktualnego pulsu i kadencji. Danych z czujki prędkości nie zbiera bo... przestało mu się chcieć ;P Po prostu SHITMano.
Co do jazdy to się jechało i tyle. Z rana było całkiem fajnie, chociaż zimnawo, prędkościowo w zasadzie cały czas na '6', momentami na '7'. Po południu jednak zauważyłem, że mi lewy bucik coś dziwnie stuka, przyjrzałem się więc SPDom i okazało się, że pęka mi podeszwa, w dodatku sam blok też się połamał i przestał pełnić swoją rolę w sposób właściwy. W zasadzie pozwala on już tylko na wyczucie miejsca w które powinien trafić but na pedale, ale pociągnąć korbę z powrotem do siebie to stanowczo za wiele. W związku z czym udałem się szukać właściwego sklepu i po godzinie przejazdów znalazłem coś na KENie, gdzie po kilku minutach przymiarek wybrałem następcę swoich obecnych butów - MT42 (w miejsce MT41). Mam nadzieję, że wytrzymają przynajmniej z rok czasu. Obecne dały radę dwa lata, ale już po roku widać było, że powoli przestają trzymać nogę tak jak powinny.
Popołudniowa jazda nie była jednak już tak szybka jak poranna. Byłem już zmęczony, nogi ciągnęły początkowo ile mogły, ale wytrzymałość im generalnia zaczynała siadać, chociaż do samego końca trzymały '6' bieg co pozwalało na uzyskiwanie rozsądnych prędkości. Mam nadzieję, że taki trening wystarczy na Kaszebe Rundę, przynajmniej na średni dystans, chociaż marzę o tych dwóch setkach... Może się uda.

Co do wykonanej regulacji przerzutki przedwczoraj - strzał w dziesiątkę, to było to. Po prostu na tym kole zestaw zębatek jest delikatnie przesunięty w kierunku środka koła i wystarczylo poprzesuwać śrubkami naciągu sprężyny przerzutki zakres jej ruchu. Tyle, że początkowo przy robocie wykonałem tą regulację nie w tą stronę co trzeba. ;] Obecnie przerzutka działa praktycznie idealnie :D
Oprócz tego doregulowałem przedni hamulec bo piszczał. Wystarczyło dokręcić baryłkę wewnętrznego, nieruchomego klocka o 1 stopień. Nie ma to jak Avid BB7 :) (najprostsza regulacja z możliwych bez użycia narzędzi!)