Do pracy i z powrotem

Czwartek, 4 lipca 2013 · dodano: 04.07.2013 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa
Brak danych z licznika bo Sigmoszajsowi BC1009 padł przewód. Przetarł się jakoś czy nadciął przez kierownicę.
Nie chce mi się kupować nowej podstawki, więc będę reanimował tą co mam. Może to pomoże i zadziała to jakoś, a jak nie to nie wiem. Może uda mi się jeszcze odpalić 1909? Zobaczymy.
Ze względu na wmordewind i to taki większy jazda do była taka sobie i w ogóle nie chciało się aż kręcić. Za to droga z powrotem... No no, nie wiedziałem, że mam jeszcze tyle pałera, chociaż i tak to nie było to, co być powinno.
Regulacje: podregulowałem przedni i tylny hamulec, chociaż tył to chyba aż za bardzo bo wystarczy byle dotknięcie klamki i już hamuje, więc ciutkę przesadziłem chyba. Sprawdziłem też położenie na foteliku bez materacyka, ale nie jest w jakiś sposób szczególnie lepiej, więc albo coś się pieprzy z fotelikiem kompletnie, albo ja już jestem tak powyginany i pokrzywiony, że nie umiem usiąść i jeździć prosto ;]