Info
Ten blog rowerowy prowadzi storm z miasteczka Ożarów Mazowiecki. Mam przejechane 57655.94 kilometrów w tym 214.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.31 km/h i się wcale nie chwalę.Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.
Moje rowery
Nie mam rowerów...Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2017, Wrzesień2 - 0
- 2017, Sierpień2 - 0
- 2017, Lipiec9 - 0
- 2017, Czerwiec18 - 0
- 2017, Maj12 - 0
- 2017, Kwiecień1 - 0
- 2017, Marzec3 - 3
- 2016, Grudzień3 - 0
- 2016, Listopad2 - 0
- 2016, Październik6 - 1
- 2016, Wrzesień14 - 0
- 2016, Sierpień22 - 3
- 2016, Lipiec18 - 0
- 2016, Czerwiec21 - 0
- 2016, Maj23 - 2
- 2016, Kwiecień13 - 0
- 2016, Marzec12 - 0
- 2016, Luty6 - 0
- 2015, Grudzień3 - 0
- 2015, Listopad5 - 0
- 2015, Październik25 - 0
- 2015, Wrzesień26 - 0
- 2015, Sierpień20 - 0
- 2015, Lipiec22 - 0
- 2015, Czerwiec30 - 0
- 2015, Maj30 - 0
- 2015, Kwiecień25 - 0
- 2015, Marzec24 - 0
- 2015, Luty24 - 0
- 2015, Styczeń17 - 0
- 2014, Grudzień17 - 0
- 2014, Listopad22 - 0
- 2014, Październik24 - 0
- 2014, Wrzesień26 - 0
- 2014, Sierpień25 - 0
- 2014, Lipiec30 - 0
- 2014, Czerwiec29 - 0
- 2014, Maj29 - 0
- 2014, Kwiecień24 - 0
- 2014, Marzec25 - 0
- 2014, Luty16 - 0
- 2014, Styczeń10 - 0
- 2013, Grudzień22 - 0
- 2013, Listopad24 - 0
- 2013, Październik20 - 0
- 2013, Wrzesień15 - 0
- 2013, Sierpień20 - 1
- 2013, Lipiec19 - 0
- 2013, Czerwiec27 - 0
- 2013, Maj15 - 0
- 2013, Kwiecień6 - 1
- 2013, Marzec1 - 0
- 2012, Grudzień3 - 0
- 2012, Listopad20 - 0
- 2012, Październik25 - 4
- 2012, Wrzesień21 - 1
- 2012, Sierpień22 - 0
- 2012, Lipiec19 - 0
- 2012, Czerwiec23 - 0
- 2012, Maj22 - 0
- 2012, Kwiecień10 - 0
- 2012, Marzec1 - 1
- 2011, Październik7 - 0
- 2011, Wrzesień14 - 6
- 2011, Sierpień14 - 1
- 2011, Lipiec15 - 5
- 2011, Czerwiec27 - 2
- 2011, Maj14 - 0
- 2011, Kwiecień14 - 0
- 2011, Marzec1 - 0
- 2011, Styczeń2 - 0
- 2010, Listopad6 - 0
- 2010, Październik16 - 0
- 2010, Wrzesień16 - 1
- 2010, Sierpień27 - 0
- 2010, Lipiec18 - 0
- 2010, Czerwiec19 - 0
- 2010, Maj6 - 0
- 2010, Kwiecień15 - 0
- 2010, Marzec11 - 0
- 2009, Grudzień1 - 0
- 2009, Październik12 - 1
- 2009, Wrzesień27 - 0
- 2009, Sierpień18 - 0
- 2009, Lipiec22 - 0
- 2009, Czerwiec22 - 0
- 2009, Maj20 - 0
- 2009, Kwiecień18 - 0
- 2009, Marzec7 - 0
- 2009, Luty3 - 0
- 2009, Styczeń8 - 0
- 2008, Grudzień4 - 0
- 2008, Listopad1 - 0
- 2008, Październik9 - 1
- 2008, Wrzesień15 - 1
- 2008, Sierpień15 - 0
- 2008, Lipiec23 - 0
- 2008, Czerwiec19 - 0
- 2008, Maj26 - 0
- 2008, Kwiecień26 - 4
- 2008, Marzec17 - 0
- 2008, Luty10 - 0
- 2008, Styczeń6 - 0
- 2007, Grudzień1 - 0
- 2007, Maj3 - 0
- 2007, Kwiecień2 - 0
- 2007, Marzec4 - 0
- 2007, Luty1 - 0
- 2007, Styczeń5 - 0
Maj, 2015
Dystans całkowity: | 1022.05 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 44:36 |
Średnia prędkość: | 22.92 km/h |
Liczba aktywności: | 30 |
Średnio na aktywność: | 34.07 km i 1h 29m |
Więcej statystyk |
- DST 13.75km
- Czas 00:39
- VAVG 21.15km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Do roboty i z powrotem x2
Poniedziałek, 11 maja 2015 · dodano: 11.05.2015 | Komentarze 0
Brzydgoszcz
AVG: 21.01 km/h
MAX: 37.80 km/h
Tam i z powrotem i to nawet dwa razy.
- DST 11.40km
- Czas 00:42
- VAVG 16.29km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Iława, Brzydgoszcz
Niedziela, 10 maja 2015 · dodano: 10.05.2015 | Komentarze 0
Iława i Brzydgoszcz
AVG: 15.95 km/h
MAX: 38.91 km/h
Przemieszczanie się po Iławie do dworca PKP i potem w Brzydgoszczy z PKP do lokalu.
Niestety, ale zmiana napędu pociągająca za sobą zmianę przerzutki z krótkim wózkiem na długi przyniosła nieoczekiwane rezultaty w postaci non-stop spadającego łańcucha, w związku z czym czekają mnie kolejne usprawnienia tegoż napędu.
- DST 103.41km
- Czas 04:09
- VAVG 24.92km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Z Brzydgoszczy pod Iławę
Piątek, 8 maja 2015 · dodano: 10.05.2015 | Komentarze 0
Brzydgoszcz - Łasin
AVG: 24.84 km/h
MAX: 63.52 km/h
Jazda do Iławy. Szła w sumie całkiem nieźle, gdyby nie ten spadający łańcuch. Ciężar sakw też dodawał trochę, ale przynajmniej wiem, że mam powera w nogach i mogę pociągnąć takie obciążenie z niezłą przelotową.
- DST 3.65km
- Czas 00:12
- VAVG 18.25km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Z rowerowego przez market do lokalu
Czwartek, 7 maja 2015 · dodano: 07.05.2015 | Komentarze 0
Brzydgoszcz
AVG: 19.19 km/h
MAX: 37.05 km/h
Tramwajem pojechałem po odbiór roweru z wymiany napędu - z 8rz na 10rz. Nowy napęd - jak to nowy, działa super, idealnie zmienia biegi, etc. Troszkę inaczej chyba pracuje rolka łańcucha powracającego bo jest długi wózek a nie krótki jak przy Ultegrze, ale muszę to jeszcze obczaić. Tak czy owak jeździć się da.
- DST 15.78km
- Czas 00:47
- VAVG 20.14km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Do roboty i z powrotem + rowerowy
Środa, 6 maja 2015 · dodano: 06.05.2015 | Komentarze 0
Brzydgoszcz
AVG: 19.85 km/h
MAX: 36.34 km/h
Tam i z powrotem, plus w ciągu dnia zmaina roweru z FWD na SLRa. Wnioski po zmianie? Za wysoki ten rower SLR... ;)
Za wysoki, jakiś taki bardzo siedzący i dziwnie się prowadzi w porównaniu do FWD.
Jutro odbiór FWD po zmianie napędu na 10rz.
- DST 22.98km
- Czas 01:12
- VAVG 19.15km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Do roboty i z powrotem + market
Wtorek, 5 maja 2015 · dodano: 05.05.2015 | Komentarze 0
Brzydgoszcz
AVG: 19.07 km/h
MAX: 54.49 km/h
Tam i z powrotem.
- DST 22.81km
- Czas 01:01
- VAVG 22.44km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Przejazd na Centralny i Brzydgoszcz
Poniedziałek, 4 maja 2015 · dodano: 04.05.2015 | Komentarze 0
Ożarów - Warszawa, Brzydgoszcz
AVG: 22.10 km/h
MAX: 41.94 km/h
Po wczorajszym rozjeździe jest znacznie lepiej, czuję skok mocy i lepiej się kręci. Mam nadzieję, że ten długi wyjazd coś dał i kolejne będą jeszcze szybsze niż ten.
- DST 18.86km
- Czas 00:50
- VAVG 22.63km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Rozjazd po wczorajszym
Niedziela, 3 maja 2015 · dodano: 03.05.2015 | Komentarze 0
Ożarów i okolice
AVG: 23.72 km/h
MAX: 32.07 km/h
POczątkowo szło mi jako tako, ale potem niestety moc opadła i tak się poturlałem z przelotową podobną jak wczorajsza średnia. Ale widocznie tak musi być.
- DST 261.04km
- Czas 10:10
- VAVG 25.68km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Z Brzydgoszczy do Ożarowa
Sobota, 2 maja 2015 · dodano: 03.05.2015 | Komentarze 0
Brzydgoszcz - Toruń - Włocławek - Płock - Iłów - Sochaczew - Błonie - Ożarów
AVG: 25.67 km/h
MAX: 54.00 km/h
Z Brzydzi ruszyłem punktualnie w południe. Miałem zapakowane obie sakwy na full i spodziewałem się, że nieco mnie to obciąży i spowolni - ale na szczęście aż tak mocno tego nie odczuwałem. Prędkość marszowa-przelotowa cały czas trzymała się powyżej 30 km/h, chwilami na górkach nieco spadając. I jeszcze w Brzydzi pierwszy problem - remont Toruńskiej. Powinienem był wycofać się i oblecieć jakoś naokoło, ale udało mi się jako tako przedrzeć przez roboty budowlane, co i tak mnie nieco spowolniło. Sama droga do Torunia to pestka nie licząc idiotów za kółkami w samosmrodach, którym wydaje się, że mogą wszystko. I te trąbienie nie wiadomo po co i dlaczego... W samym Toruniu straciłem z kilkadziesiąt minut czasu wybierając zły kierunek na jednym z rond. Wiwat gddkia i ich oznaczenia! Ale w chwili kiedy wleciałem na DK91 droga stała się prostsza i nawet jakoś szybko zlatywała. Dosyć szybko pojawiłem się we Włocławku, ale tam okazało się, że zaplanowany skrót jest labo wybrukowany albo kompletnie rozjechany przez całkowitą wymianę nawierzchni na drodze. Mimo to parłem dalej, aż do samego Płocka, skąd z pięknej DK62 musiałem zjechać na wojewódzką okropną 575, której nawierzchnia chwilami przypominała ser szwajcarski, a kiedy się skończyła moja droga po niej - zjechałem na coś jeszcze gorszego, gdzie po ciemku ledwo co dało się jechać. Po prostu wyasfaltowana droga polna, czy coś takiego - i oczywiście znów średnia w dół i czas się marnuje na szukanie przejazdu między wyrwami.
W Sochaczewie - znów gddkia popisało się brakiem jakiegokolwiek oznakowania przejazdu przez miasto i wjechałem na obwodnicę gdzie po raz pierwszy napotkałem znak zakazu. A chwilę potem znowu zaczęło się trąbienie kierofczuf. Czy im się coś dzieje między nogami kiedy widzą rowerzystą w takim miejscu jak obwodnica? Czy może masowo im partnerki/partnerzy nie dają??? :> W Sochaczewie zrobiłem sobie zaplanowany wcześniej krótki postój, dokupiłem osheeka i poleciałem dalej po znanej mi już świetnie DK92. To znaczy - kiedyś była mi znana. Obecnie jakiś kretyn z gddkia w ramach wykazywania się (imbecylizmem) nastawiał zakazów poruszania się rowerem i tam gdzie jeszcze kilka lat temu spokojnie się jechało poboczem - teraz jechać już normalnie nie wolno. Za to rowerzysta powinien albo zjechać na.... Sam nie wiem na co...? Może powinien się teleportować? Albo zawrócić i jechać przez... Też nie wiem co. jakieś wsi? Aby nadrobić dodatkowe kilkadziesiąt kilometrów w swojej podróży z punktu A do punktu B, która na mapie wygląda jak linia prosta, a dzięki imbecylowi z gddkia będzie slalomem gigantem?
Z drugiej strony jak patrzę na zachowania embonków - rowerzystów co wsiadają na rowery miejskie czy to w Warszawie czy w Brzydgoszczy - to się nie dziwię. Gddkia po prostu stara się pewnie czyścić swoje drogi z debili - tylko przy okazji odfiltrowuje normalnych rowerzystów, którzy normalnie i w sposób zgodny z PoRD chcą i korzystają z drogi.
Jeśli chodzi o czas przejazdu - byłoby lepiej, gdyby nie zimno, kilka odcięć jakie mnie próbowały wziąć i te mroźne powietrze, które 3 krotnie mnie załatwiało :]
- DST 7.25km
- Czas 00:21
- VAVG 20.71km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Do roboty i z powrotem
Piątek, 1 maja 2015 · dodano: 01.05.2015 | Komentarze 0
Brzydgoszcz
AVG: 20.27 km/h
MAX: 32.40 km/h
Standardowo, tam i z powrotem.