Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi storm z miasteczka Ożarów Mazowiecki. Mam przejechane 57655.94 kilometrów w tym 214.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.31 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Moje rowery

Nie mam rowerów...

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy storm.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w kategorii

Naprawy

Dystans całkowity:2002.04 km (w terenie 10.00 km; 0.50%)
Czas w ruchu:127:25
Średnia prędkość:15.71 km/h
Liczba aktywności:78
Średnio na aktywność:25.67 km i 1h 38m
Więcej statystyk
  • DST 42.52km
  • Czas 01:50
  • VAVG 23.19km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Wtorek, 10 maja 2011 · dodano: 10.05.2011 | Komentarze 0

Ożarów->Warszawa->Komorów->Pruszków->Ożarów
AVG: 24.0 km/h
MAX: 42.9 km/h

W drodze do pracy wykręciłem AVG 24.2 km/h, więc mimo "oszczędzania się" potrafiłem dać z siebie całkiem sporo :D Droga powrotna oczywiście tak jak już się "przyjęło" postanowiłem pojechać przez Komorów, jednak tym razem było znowu pod wiaterek i nie było tak przyjemnie jak wczoraj. Ale i tak średnią 24 km/h utrzymałem, chociaż pod koniec było naprawdę "nie-lajtowo".
Po drodze wyprzedziłem kilku pionowców, dzisiaj nie spotkałem kolorowych lajkrowców goniących "40", więc nie było z kim się ścignąć, ale... i tak widok zostającego w tyle pionowca (ten okrrrropny wiatr!) był miłym widokiem dla podmęczonego ciała...
Na koniec w domu rozkręciłem fotelik. Od jakiegoś czasu coś mi tam się wrzynało w lewego poślada, zdaje się, że fotelik jakimś cudem się przekrzywił, nie wiem czy to z powodu ramy, która swoje przeszła już, czy nie. W każdym bądź razie pod śrubę mocującą fotel wsadziłem jedną podkładkę, zobaczę czy to wystarczy, aby dobrze wyprostować całość. Przy okazji dokręciłem odpadający daszek kufra, zorientowałem się czemu nie chce zakrywać dołu do końca (przesunięcie górnej części mocowania, źle ją przykleiłem niestety), czeka mnie odrywania tego i oczywiście naklejanie ponowne we właściwym miejscu.
Kolana nie bolą, Ścięgno Achillesa napieprzało mnie rano, potem po drodze już nie, sądzę, że to dzieki innej metodzie ruszania, po prostu z niższego biegu. Przyspieszenie mniejsze, ale ciało wytrzymuje więcej. Zresztą co jak co, ale maszynka pozioma ma niecow iększe wymagania wobec stawów i kolan niż byle tam pionowiec :D


Kategoria Naprawy, Żółtek


  • DST 3.16km
  • Czas 00:10
  • VAVG 18.96km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Sobota, 30 kwietnia 2011 · dodano: 30.04.2011 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 20.19 km/h
MAX: 32.1 km/h

TESTY. Wprowadziłem zmiany w sterach czyli je złożyłem tak jak powinny być złożone i wrsezcie rowerek zaczął jeździć tak jak powinien. Co prawda teraz bez jakichkolwiek luzów kierownica lata mi na boki przy byle dotknięciu, ale wreszcie rower jeździ tam gdzie ja chcę.
Podczas testów wyszły jeszcze problemy z przerzutką, musiałem ją lekko "przeprogramować", poprzekładac nieco linkę, podregulować no i w końcu działa tak jak powinna. przy okazji też poprzesuwałem mocowania kabli idących do kierownicy i też już da się jeździć tak, że o nic nie zaczepiam podczas pedałowania.


Kategoria Naprawy, Żółtek


  • DST 6.30km
  • Czas 00:23
  • VAVG 16.43km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Czwartek, 21 kwietnia 2011 · dodano: 21.04.2011 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 17.40 km/h
MAX: 31.6 km/h

TESTY.
Poluzowałem kierownicę, bo była za ciasno skręcona jednak i nie chciała się obracać, po przejechanych 5km przypomniałem sobie o niedokręconej kierownicy do mostka czego w trakcie jazdy nie za bardzo widziałem i wreszcie toto zaczęło jeździć.
Wcześniej podokręcałem jeszcze siedzenie fotelika do ramy, ustawiłem na nowo przerzutkę bo coś dziwnie chodziła (zeszła ze swojej pozycji na ramie).
Jutro lub pojutzre mam w planie rozkręcenie kufra, skręcenie fotelika do ramy bo na dwóch śrubach to za mało, brakuje kontr. Poza tym chcę przesmarować jeszcze nieco łańcuch. I wreszcie pierwsza wyprawa... Sądzę, że zrobienie jakieś "setki" powinno mnie na początek sezonu rozkręcić...
Do roboty nim nie pojadę raczej, bo jednak sam się nie rozkręciłem jeszcze, a pzoa tym ten stan techniczny VG3 nie jest taki super... A wolę się skupić na jeździe, niż na szukaniu miejsca, gdzie można się zatrzymać i podregulować to co padło po drodze, albo jednak nie działa tak jak powinno.
LWB będzie oczywiście robione w przyszłości, ale to raczej w długi weekend majowy pewnie. Tam jest do obrobienia kierownica, lekkie skrócenie i zespawanie i skręcenie fotelika. NO i jak to zacznie jeździć to będę zastanawiał się na nowo, co lepsiejsze a co lepsze. Czy LWBkowanie czy SWB VG3 czy może jeszcze inny projekt, albo sklejanie Jamnika SWB. Ale wpierw VG3.


Kategoria Naprawy, Żółtek


  • DST 43.22km
  • Czas 02:05
  • VAVG 20.75km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Poniedziałek, 11 października 2010 · dodano: 11.10.2010 | Komentarze 0

Ożarów <-> Warszawa (Wołoska)
AVG: 21.58 km/h
MAX: 32.4 km/h

Z rana podjechałem do apteki i kupiłem 2 strzykawki (10+20ml) i igłę 1.1 i po powrocie zacząłem się bawić w hydraulika rowerowego ;) Czyli odpowietrzać hamulec przedni, który wczoraj praktycznie ledwo co działał. Trochę się z tym pomęczyłem, pobrudziłem nieco bajka, aż wreszcie się udało - hamulec zaczął działać i to zupełnie przyzwoicie :D
Wycieczka do W-wy przebiegła potem już w miarę bezpiecznie, aczkolwiek nie sprzyjał mi wiaterek co się odbiło na średniej. Jednak już potem w mieście, przelotowa była normalna, rzędu 30 km/h. Niestety, korki po wyłączeniu z ruchu Prostej, a przede wszystkim szczyt i mnóstwo tych debili w blaszkach, powodował, że jechało się jednak dosyć nieprzyjemnie, powoli, wymijając co się dało i niemalże "walcząc" z kieroffcami o te miejsce na swoim pasie, co by przemknąć obok. Niestety spora część kierowników pojazdów to nadal zapatrzone na siebie durnie, które nie widzą roweru - bo nie chcą go zobaczyć... :( A przecież Żółtka widać z daleka...?


Kategoria Naprawy, Żółtek


  • DST 15.40km
  • Czas 00:38
  • VAVG 24.32km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Czwartek, 23 września 2010 · dodano: 23.09.2010 | Komentarze 0

Warszawa -> Ożarów
AVG: 24.61 km/h
MAX: 38.6 km/h

Powrót z Warszawy po odebraniu bajka z naprawy hamulców. Działa to znakomicie, jeździ się świetnie, ale jeszcze muszę podregulować tylną przerzutkę, aby mi zaczęła wchodzić '8' na końcu, czyli pewnie jutro sie to zrobi gdzieś po drodze, albo przed wyjazdem na WMK.
Zamontowane nowe tylne oświetlenie... Oślepia na II trybie. Działa zajebiście dobrze i jakbym miał jechać za czymś takim to... zacząłbym się na miejscu kierowców obawiać o mozliwosć dostania ataku padaczki :D Jako przykład: kiedy zatrzymałem się gdzieś w centrum na światłach, wyraźnie widziałem w lusterku na tablicy samochodu za mną rozbłyski swojej lampki :D Co jak co, ale diody Cree rządzą, nie ma to tamto :D


Kategoria Naprawy, Żółtek


  • DST 2.41km
  • Czas 00:09
  • VAVG 16.07km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Poniedziałek, 20 września 2010 · dodano: 20.09.2010 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 16.85 km/h
MAX: 31.4 km/h

TESTY. Złozyłem do całości Żółtka... Ma nową kasetę z tyłu, dostał na kółko nową tarczę hamulcową, ale póki co tylny hamulec jeszcze nie zamontowany bo ociera za mocno. Zresztą przedni też nie za bardzo działa, pewnie czeka mnie wymiana klocków hamulcowych i tu i tu. Po wymianie kasety, przerzutka weszła na swoje miejsce, jeszcze ją dokręciłem najmocniej jak się dało do ramy i... chodzie PERFECT. Znakomicie zrzuca i zakłada biegi :D Ba. Potrafi zrzucić tak jak jej nakazuję, nawet kilka na raz - czyli w zasadzie mogę powiedzieć, że działa na poziomie SRAMa S7... A to jest tylko kilkuletni SIS 7...... (!!!)
Dołożyłem jeszcze nowe tylne oświetlenie na kuferek, wygląda cacy, mam nadzieję, że szybko uda mi się zdobyć i przednie :D




  • DST 4.01km
  • Czas 00:14
  • VAVG 17.19km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Środa, 15 września 2010 · dodano: 15.09.2010 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 18.88 km/h
MAX: 32.4 km/h

TESTY. Zmieniłem napęd przy okazji zmiany dętki w Żółtku. Przyniosło to pewną większą ilość biegów do opanowania, bo aż 8, z czego da się używać pewnie tylko 7 a i z tego tylko kilka... Ale niestety 8 bieg (najmniejsza zębatka) - nie wchodzi, wystepuje problem ze zbyt zużytą zębatką... Czeka mnie więc zmiana kasety... Ale mam nadzieję, że uda się to zrobić przyokazyjnie może jutro, albo co... No i zostałem z jednym tylko hamulcem, hydraulicznym, z przodu... Zawsze coś... Ale w zamian mam nieprzeskakującą manetkę, linkę którą sam umiem ustawić z przerzutką...




  • DST 11.89km
  • Czas 00:37
  • VAVG 19.28km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Środa, 8 września 2010 · dodano: 08.09.2010 | Komentarze 0

Ożarów <-> Ołtarzew
AVG: 20.07 km/h
MAX: 30.5 km/h

TESTY Zółtka... Pojeździłem sobie po miasteczku dookoła, potem pojechałem do Óltarzewa... jechalo się nieźle, gdyby jeszcze ten łańcuch częściowo zużyty nie skakał, to pewnie by się jechało lepiej... Poza tym... no jednak jedzie się dziwnie... Nie pamiętam juz jak to jest, jak pewnych rzeczy się nie czuje a wielkie dziury zamieniają się w minimalne na tym fullu :D
Jutro wyjazd m.in. po nowy łańcuch...




  • DST 1.19km
  • Czas 00:07
  • VAVG 10.20km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Środa, 8 września 2010 · dodano: 08.09.2010 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 13.13 km/h
MAX: 23.9 km/h

TESTY. Żółtek został zaopatrzony w "popsuty" clickbox, który został doczepiony we właściwe miejsce za pomocą zipstripa... I przetestowana została na nim funkcja: "jedź()". Jedzie prawidłowo, biegi zmienia prawidłowo i o dziwo nie gubi się na 1 i 2 biegu co daje nadzieję na możliwość pokonania kawałka trasy jutrzejszej o nazwie "Dolna".
Coś tam chyba jest jeszcze nie tak z napinaczem, ale zipstripów mamy troszkę pod dostatkiem pewnie się jeszcze dokupi trochę w Brico, więc nie ma obawy, że czegoś zabraknie.




  • DST 1.66km
  • Czas 00:08
  • VAVG 12.45km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Wtorek, 7 września 2010 · dodano: 07.09.2010 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 14.01 km/h
MAX: 28.2 km/h

TESTY Żółtka... Wróciła rama z naprawy i wziąłem się za jego składanie, pod koniec wsiadłem, pojechałem sobie po bruku gdzie się dało, podregulowałem co jeszcze nie działało, porozwijałem odpowiednie prędkości... No i w sumie wygląda na to, że mam rowerek, chociaż muszę jeszcze podumieć się korzystania z tegoż, bo wiele pozapominałem bo i prowadzi się lekko jednak inaczej ;-)