Sobota, 2 kwietnia 2011 · dodano: 02.04.2011 | Komentarze 0

Ożarów

TESTY nowego roweru - LWB. Udało mi się go w końcu zlozyć, dzisiaj wymieniłem dętkę na nową w tylnym kole 26", potem było podczepianie manetki do przerzutki, troszkę mało pancerza mam, więc ciutkę zabrakło długości, ale na szczęście nie ogranicza to możliwości manewrowania. (uwaga! linka przerzutkowa ma 3m!!!) I wreszcie wsadzenie tylnego hamulca, regulacja przedniego. Najwięcej się namordowałem właśnie z tylnym hamplem, bo toto miało zapaćkane uchwyty na ramie, musiałem je wyczyścić z farby napryskanej podczas malowania.
Wrażenia z jazdy - SUPER. 37cm wysokość siedzenia nad ziemią, czuć, że to jest bardzo niskoooo ;) Są niewielkie problemy przy ruszaniu tym gigantem, trzeba go wyczuć, zwłaszcza pewien problem stwarza środek ciężkości umieszczony bardzo w dole no i ta dłuuuuga kierownica. Ale jak się już poczuje rowerek zaczyna sam jeździć. I jeździ naprawdę stabilnie, pewnie trzyma kierunek jazdy, nie trzeba nic korygować praktycznie. No oczywiście na zakrętach trzeba się namachać kierownicą dużo i brać pewien zapas do skręcenia, no ale coś za coś.
Jeśli chodzi o prędkości uzyskiwane na rowerku to są jak najbardziej do przyjęcia. W pierwszych jazdach przy nidoregulowanej przerzutce wyciągnąłem spokojnie >27 km/h. Poczas kolejnych testów, juz po regulacji przerzutki i tylnego hampla (ocierał), wyciągnąłem ponad 30 i to na bruku!
I jeszcze ciekawostka - ten rower praktycznie nie reaguje na podmuchy wiatru ;) Czy wieje czy nie - on tego nie czuje, tylko ja na twarzy czuję, że "chyba jadę pod wiatr" ;) Cóz, nie ma to jak 'low racer' :D