Niedziela, 3 kwietnia 2011 · dodano: 03.04.2011 | Komentarze 0

Ożarów -> Strzykuły -> Piotrkówek Mały -> Ożarów

Wyskoczyłem na moment na rower, sprawdzić jak to naprawdę jeździ w warunkach "bojowych" na drodze, nie tylko po osiedlowych uliczkach brukowych. Na samym starcie musiałem przeskoczyć wiele wyrw na mojej ulicy powiatowej, tu okazuje się, że stal wytrzymuje, sporo amortyzuje, więc da się, pod jej konie cwyciągałem już ponad 30 km/h, no ale nie byłem jeszcze rozjeżdżony, z tyłu wiał wiaterek troszkę pomagając... No i za moment pod wiatr już i tu sprawa wyglądała gorzej, te 25 się dało trzymać ze względu na lasek, ale po kolejnym zakręcie, musiałem zredukować i na liczniku pojawiło się 21-22 km/h a i też musiałem pomagać sobie kadencją. I wreszcie 3 zakręt, dorga do domciu... Niby prosta, ale dziury i wyrwy i... no to jeździ po takich asfaltówkach jako tako, nie skacze za mocno, mimo dziur jest stabilniejsze od SWBeka... Nie licząc startu, bo prędkości mniejsze niż te 4-5 km/h znosi ciężko, czuć, że brakuje mu bezwładności - czy jak kto woli to nazwać - efektu żyroskopowego. W garażu jeszcze przesunąłem licnziki, unieruchomiłem linkę hamulca tylnego bo podczas jazdy prawie tarła o ziemię.
No i ważna dla mnie sprawa - podczas cofania - ten rower jest pierwszym chyba poziomem, w ktorym to nie spada łańcuch z przedniego blatu podczas cofania roweru do tyłu. :)
Oczywiście łącznie przejechane 10km nie pozwala oceniać roweru w żaden sposób poważnie, jednak faktem jest, że wychodząc z garażu i zamykając go, ani wczoraj ani dzisiaj nie myślałem o przełożeniu pedałów SPD z LWB na VG3, więc... chyba się udało... :)