Niedziela, 24 kwietnia 2011 · dodano: 24.04.2011 | Komentarze 0

Ożarów (wywózka)

Wywoziłem kilka rzeczy i przy okazji skorzystałem z mojego unowocześnionego, zmodernizowanego i naprawionego środka transportu, czyli VG3. Ogólnie jestem zadowolony, aczkolwiek przyznaję, że na nowo uczę się go prowadzić z 2 powodów:
- przekręcenie kierownicy o 180^
- nowy widelec 20"
To sprawia, że prowadzenie roweru jest ciutkę bardziej skomplikowane - o czym też i pisałem poprzednio. Aczkolwiek i tak prowadzi się to w zakrętach o wiele lepiej niż LWB mojej konstrukcji :)
Jeśli chodzi o osiągi... Jestem zdziwiony trochę, bo wygląda mi na to, że pomimo oddalenia supportu od fotelika, to moc/wydajność układu napędowego jest co najmniej tak dobra jak przy bliższym ustawieniu fotelika, a wydaje mi się nawet lepsza... No bo jeśli mimo lekkiego wiaterku, po przestawieniu na '8' bieg wyciągam na Floriana 37.6 km/h i to w "początkowym okresie trenowania", to zdaje się, że mój pogląd o bliższym=lepszym położeniu supportu jest błędny... No cóż... Myliłem się :) A dowody na to są proste - astma+brak kondycji robią swoje.