Środa, 27 kwietnia 2011 · dodano: 27.04.2011 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa

Z rana wystartowałem na Okęcie. Jechało się nawet nawet, ale już w Kablu wiedziałem, co jest przyczyną problemów z rowerkiem - zbyt twarde kierowanie... Ale skąd? Ano pewnie stąd, że nie złożyłem sterów ahead tak jak powinny być złożone, czyli ze wszystkimi dostarczonymi częściami. A ja złożyłem częściowo... No i potem mialem pewnie łożyskowanie ślizgowe. Muszę więc na nowo wszystko rozebrać i poskładać wg rysunków z netu. I dopiero potem skręcić na chama.
Co do osiągów - jest bardzo przyzwoicie. Tam gdzie się da i jest równo, wchodzę na przelotową '30' i utrzymuję bez specjalnego wysiłku. tam gdzie nie wieje, lub wieje w plecy ;) wchodzę na "8" bieg z tyłu... Także jestem zadowolony, chociaż i zdziwiony, bo nie jeździłem, a jednak kondychę rowerową mam. Albo mi się wydaje, że ją mam.
Jeśli chodzi o sam rower VG3 to:
- mocowanie przerzutki do ramy do unieruchomienia na stałe, bo momentami się luzuje uniemożliwiając pracę przerzutce
- klapa kufra do rozkręcenia i skręcenia poprawnie
- rozkręcenie sterów i poprawne ich skręcenie