Czwartek, 12 maja 2011 · dodano: 12.05.2011 | Komentarze 0

Ożarów <-> Warszawa (+Wołoska)
MAX: 41.8 km/h (Łopuszańska...)

Standardowy przejazd do roboty i z powrotem, aczkolwiek po pracy zwiedzałem jeszcze Wołoską. Bardzo ciekawie się zrobiło jak najechałem na wielką wyrwę na Bitwy Warszawskiej 1920 roku, po czym mi spadł łańcuch z przodu z 52 na 40z... nagle na następnym skrzyżowaniu praktycznie ruszyłem unosząc przód delikatnie do góry, co spowodowało, że się sam mocno zadziwiłem swoimi możliwościami ;) Poza tym ustawienie tylnej przerzutki na ramie wytrzymało, śruba dała radę i nie pozwoliła uciec przerzutce do przodu. Samo ustawienie łańcucha na przednim blacie 52 było już więc tylko formalnością, aczkolwiek odbyło się ręcznie z braku przerzutki przedniej.
SA i kolana ok, chociaż po jeździe podczas chodzenia czuję te ostatnie jeszcze. Przydałby się jakiś dłuuuuższy wyjazd gdzieś, może w sobotę się ruszę pod Piaseczno...
Niepokoi mnie to, że podczas jazdy siedzę po lewej stronie fotelika i nie wiem czym jest to spowodowane. Chyba będę musiał porobić jakieś zdjęcia jak siedzę i zobaczyć to z zewnątrz. W końcu w chwili kupowania kiedy na nim jeździłem, to siedziałem jednak prosto. Więc albo rama się pokrzywiła (niemożliwe), albo obciążenie w kufrze (zmieniałem położenie, wpływ niewielki), albo przekręcony fotelik na ramie - nie wiem jakim cudem.