Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi storm z miasteczka Ożarów Mazowiecki. Mam przejechane 57655.94 kilometrów w tym 214.70 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.31 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Moje rowery

Nie mam rowerów...

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy storm.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 3.07km
  • Teren 0.20km
  • Czas 08:07
  • VAVG 0.38km/h
  • Aktywność Jazda na rowerze

_

Niedziela, 19 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 0

Ożarów (TESTY)
AVG: 17.45 km/h (shakowane AVG w bikestats)
MAX: 33.14 km/h (na prostej na 3/4 powera około)
AVG CAD: 62

No to objechałem SLRa :D Wreszcie! Składałem go 2 dni praktycznie, ale i tak jest jeszcze lekko niedorobiony, są spore problemy z tylnym hamulce Vbrake, który jest za ciasno osadzony na tulejkach, które są za ciasne dla tych piwotów jakie mam na wahaczu... W związku z tym, hamować się da, ale potem hamulec lewy nie puszcza i trze o obręcz... Wielka kicha... :/
Co do jazd... Powiem tak, ten rower MA KOPA. Jest o wiele lżejszy na pusto od VG3 bo nie ma kufra, bardzo ładnie się nim jeździ, zwrotny (ma daleko support od przedniego koła, więc nie ma obaw, że zawadzę korbą o opone i stanie mi w miejscu). Niskie ustawienie fotela nie powoduje problemów z karkiem, widoczność jest podobna jak w Goldim SWB przy niskiej kierownicy, więc jest super. Brak amortyzacji odczuwam w tej chwili bardzo mocno, no ale to kwestia przyzwyczajenia. Po wjechaniu w teren (żwir na twardej uklepanej ziemi pełnej dziur) podskakuje dosyć, tzreba wiedziec jak jechać, ale niestety, tak to jest z kołem 20", ono po prostu nie lubi dziur.
W najbliższych planach:
- lusterko zakładane na kierownicę a nie wsuwane
- łańcuch, bo ten przeniesiony z LWB jest w którymś miejscu "trafiony" i przeskakuje (pisałem o tym problemie w tym roku już)
- nowe hamulce na tył, spróbuję coś powymieniać tam tak aby to zaczęło jeździć, rozejrzę się też za mini Vbrakejkami na przód, żeby tam coś wsadzić na w razie awarii tarczówki
- w dalekiej(?) przyszłości wymiana koła tylnego na koło z tarczą pod hamulec hydrauliczny/mechaniczny
Jedyny mankament zmiany roweru jaki widzę w tej chwili to konieczność korzystania z sakw, które chyba nie są tak pojemne jak kufer w VG3, także będę musiał dokupić pewnie spory worek na szpeje. Na szczęście jest go gdzie zamontować (na bagażniku) i tam też jakby co trafi karimata :)

Wymiary:
- w tej chwili jedyne co mam z powodu awarii miarki (połamała się) to wysokość siedzenia 45cm :)


Kategoria SLR



Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy.
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!