Sobota, 9 lipca 2011 · dodano: 09.07.2011 | Komentarze 0

Ożarów

Jako że wczoraj kupiłem nowa oponkę do tyłu - Marathona 26"x1.5", poczułem się zobowiązany do jej założenia dzisiaj, także spędziłem trochę czasu nad jej zakłądaniem koło południa. Po założeniu tylnego koła okazało się, że muszę jeszcze doregulować tylny hamulec V-brake, niestety jego lewe ramię nie ma ochoty pracować tak jak powinno, dlatego sięgnąłem to co miałem w zapasie, czyli hamulec tarczowy mechaniczny. Trochę podłubałem przy nim i okazało się, że wchodzi, nie trze, niestety dźwignia hamulcowa musi być odpuszczona, bo inaczej trze jedną stroną... No cóż, będę się musiał do tego przyzwyczaić... Dla mnie to i tak dobre rozwiązanie, bo "wibrejk" zużywa się w trakcie jazdy w deszczu w tempie geometrycznym :/
Udało mi się też przykleić guziczki do liczniki, ale ich obecne działanie jest... Takie bardzo sobie. No ale cóż. Więcej liczników Sigmy i butów Shitmano w moim wyposażeniu nie będzie.
Ponadto, wymieniłem prawą klamkę hamulca wraz z linką i pancerzem. Nowa linka z pancerzem dostała ciutkę oleju Vexol do środka, zobaczę jak to zadziała na ich działanie, mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej niż "na sucho".