Niedziela, 10 lipca 2011 · dodano: 10.07.2011 | Komentarze 0

Ożarów->Mory->Ożarów->Błonie->Sochaczew->Błonie->Ożarów

Wyjechałem z rana z lekkim opóźnieniem do W-wy, ale po drodze spotkałem Franca i Gemsiego lecącego już w przeciwnym kierunku, szybka zawrotka i polecieliśmy w kierunku na Błonie. Do Błonia poszło elegancko, potem Sochaczew... I niestety zaczęło padać, pojawiły się schodki... większe... zaczęło lać... Pierwszy przystanek z daszkiem... Potem drugi... I ze względu na problemy czasowe i dobę trwającą tylko 24h, zdecydowaliśmy się na powrót. W Sochaczewie rozdzieliliśmy się, Gemsi pojechał dalej na rowerku, a my z Francem pojechaliśmy do podciąga. Niestety mała prędkość grupy i ponownie padający deszcz spowodował, że trochę sie poddaliśmy niestety... W sumie to i dobrze, bo okazało się, że mój podstawowy hamulec przedni ściera klocki nie na całej ich powierzchni, ale tylko na części, przez co mogę sobie ściskać klamkę ile chce, ale część czoła klocka jednego blokuje część czoła drugiego i klocki nie chcą pracować już na tarczy. także w pewnej chwili musiałem mocno pracować samym tylnym hamulcem. Co ciekawe, mimo, że trzeba go wciskać do samego końca, ze względu na słabe uzytuowanie haka pod hamulec na ramie, to jednak daje on radę zupełnie przyzwoicie, zapewniając nawet całkiem niezłą modulację... Może Więc w przyszłości dokupię jeszcze jeden hamulec taki sam do przodu. Co jak co, ale wibrejki na mokro działają tak sobie i szybko tracą klocki jednak. A tarczowe działają całkiem przyzwoicie.