Piątek, 22 lipca 2011 · dodano: 29.07.2011 | Komentarze 1

Ożarów->Dw.Centralny->Szczecin Dąbki(PKP)->Dziwnówek->Dąbki

Wyjeżdżałem w piątek późnym wieczorem, koło 21:30 z domu, jeszcze pakowanie, jeszcze upychanie bagażu, potem mocowanie tego na bagażniku, przerażenie, że wyszło AŻ tyle, że nie ma jak zamocować namiotu, co zrobić z workiem, który wzdłuż nie chce wejść... Wreszcie worek trafił w poprzek, a namiot na niego... Wyglądało to straaasznie, ale dawało się jechać. Po drodze przelotowa jednak raczej nie przekraczała 25 km/h, zdecydowanie była poniżej. Na Centralnym poczekałem na Gemsiego i razem wsiadaliśmy do pociągu... Strasznie zapchany był, ledwo co się udało wejśc, po drodze spotkałem kolegę z dawnej pracy Witka (pozdrowienia!) i jakoś we 3-ech dojechaliśmy do Szczecina. Tam udało nam się wysiąść, ale ze względu na padający deszcz, zdecydowlaiśmy się go przeczekać i tak czekaliśmy do tej 13-14 godziny, po czym ruszyliśmy dalej.
W Dziwnówku byliśmy dosyć późno, zmęczeni, po drodze nie było praktycznie żadnych przerw. Rozpakowaliśmy się, prysznic, kolacja i spanko.
Rano wyjechaliśmy w kierunku na Darłowo... W sumie to nieźle to szło, ale czuć było rosnące zmęczenie... Mimo to około 23:00 wleźliśmy na jakiś kemping nie w Darłowie, ale w Dąbkach, szybkie rozłożenie namiotów i spanie. Kolejna setka za nami, ale ja już czułem, że momentami to jest ciutkę za wiele. Brak przyzwyczajeń do cięższej pracy nóg robił swoje. Musiały się jeszcze wiele nauczyć...