Wtorek, 26 lipca 2011 · dodano: 29.07.2011 | Komentarze 1

Dąbki->Ustka->Rowy->Słupsk->Gdynia Główna(PKP)

Z rana wyjechaliśmy do Ustki, ale już po kilku kilometrach wiedziałem, że albo padnę, albo będzie mniej jazdy. I tak jak mieliśmy skończyć gdzieś w Łebie, tak ten dzień skończyliśmy w Rowach. Około 55km... Ale musiałem wypocząć, bo inaczej to... Niestety, ale bagażu miałem sporo, 22kg, łącznie ponad 80 litrów pojemności (2 sakwy+worek) i jeszcze namiot. Całość wyglądała... przerażająco momentami. Zwłaszcza na podjazdach.
Rankiem w Rowach okazało się, że zostałem sam, no i musiałem naprędce układać nowy plan wycieczki... Miała być Gdynia rowerowo, ale o ile dobrze mi szło do Gąbina, to potem nie bardzo wiedziałem jak dalej, które drogi wybrał Gemsi no i... Podleciałem* do Słupska, wsiadłem w SKMkę i wysiadłem z niej w Gdyni. Tutaj odwiedziłem Pająka (pozdrowienia i dzięki za nocleg :D) a rano spotkaliśmy się z Gemsim w Sopocie. Przy okazji odwiedzin u Pająka zmieniłem blat z przodu z dużego 52T na 42T i to był w zasadzie strzał w dziesiątkę... na dużym bym nie podjechał na kolejnych etapach podróży, na kolejnych podjazdach za Sopotem :]

* to bardzo radosne odkreślenie przejazdu, bo też było ciężkawo