Piątek, 29 lipca 2011 · dodano: 29.07.2011 | Komentarze 3

Sopot->Krynica Morska->Frombork(statkiem Anita)->Olsztyn->Warszawa dw.Zachodni(PKP)->Ożarów
MAX: 43.91 km/h (jakiś zjazd... chyba ten na dk 51)

W Sopocie spotkałem Gemsiego, ruszyliśmy dalej w podróż przez Gdańsk do Krynicy, niestety po drodze zgubiliśmy się, nadłożyliśmy z godzinę drogi, szukania jej, przemieszczania się po gówienkach zwanych ścieżkami rowerowymi w Gdańsku, ale wreszcie dotarliśmy. na liczniku była równa "setka", w planach z rana był Frombork statkiem i potem do Giżycka, ale jednak stwierdziłem, że to nie ma sensu, nic nie zwiedzamy, latamy tylko między kolejnymi miastami na rowerach, nie ma czasu nawet na zamoczenie nóg w morzu, do kitu. Dlatego Gemsi poleciał sobie dalej sam, a ja skręciłem na Olsztyn... I muszę przyznać, że ten kawałek byl naprawdę piekielnie dobry, początkowo sądziłem, że ledwo co dam radę, początkowe podjazdy mnie rozwalały, przeszedłem dwa załamania, raz jakieś 10-15km po starcie, musiałem wypocząć te 30-40 minut na jakimś przystanku i podjeść. No i drugie około 160 kilometra licznikowego, 40km przed Olsztynem. Ale udało mi się jakoś podnieść, ruszyć dalej, i mimo ciężkiej dk 51 dotrzeć do celu. Wreszcie z Olsztyna podciągiem do Działdowa, gdzie czekał na nas TLK, szybka przesiadka i wreszcie mogłem się odprężyć jadąc w kierunku domu...

Było ciężko, ale... Patrzę w lustro, widzę jak schudłem i mam ochotę na JESZCZE :D Ale jednak ze zwiedzaniem... ;)