Piątek, 12 sierpnia 2011 · dodano: 12.08.2011 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa (via Warszawska)

Wyjechałem o czasie z domu. Jechało się całkiem nieźle - standardowo. Po przejeździe odpaliłem muzykę w Volcie i jechałem dalej. Potem była Konotopa, wpieprzyłem się przed jakiegoś dostawczaka, obtrąbił mnie... I 200 metrów dalej został za mną - korek :D Do roboty dojechałem z niezłym czasem, prawie 24 km/h AVG.
Powrót był ciutkę gorszy, Łopuszańska kompletnia zapchana, korek niedaleko za pierwszą sygnalizacją świetlną. Przede mną jechał motorek, torował nieco drogę, ale i tak musiał za jakiś czas skapitulować, udało mi się przedrzeć obok niego, poleciałem dalej. Aleje Jerozolimskie wziąłem tym razem bezproblemowo, trochę pomogły mi dwa inne pojazdy jednośladowe - ten sam motorek i rowerzysta. Niestety ten drugi nie wytrzymał kondycyjnie podjazdów przed Kleszczową, więc go wyprzedziłem. Niestety wyrywa i kiepska nawierzchnia spowodowała, że mnie dogonił przed światłami, a potem zamiast czekać na światła w kolejce, ominął ją... No i znikł.
Trochę żałuję, że nie poleciałem z powrotem przez Komorów, zaliczyłbym nieco więcej kilometrów i nóżki by mi więcej popracowały. A one jakoś od czasu Pomorza lubią wysiłek :) Inna rzecz, że obawiałem się Krakowskiej i MEGAKORKÓW na niej... A przecież musiałem się jeszcze spakować na wyjazd na Mazury.

Aha - znowu rozlatuje mi się licznik... Sigmy, BC 1909 HR... Ludzie!!! Nie kupujcie tego GÓWNA!!!