Czwartek, 25 sierpnia 2011 · dodano: 25.08.2011 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa (Warszawska, powrót dk2, +Wołoska)

Rano jakoś jechałem... Nawet nieźle mi szło, aż do momentu, kiedy w Ursusie poszedł mi się kochać znowu przedni hamulec... Musiałem sie zatrzymać, rozebrać go na części dwa razy, aż się zorientowałem co się dzieje... Niestety, ta zewnętrzna część tego tektro zaczęła wychodzić z obudowy (nie wiem jakim cudem?!) no i nie da się jej na stałe wsadzić z powrotem, po włożeniu dało się hamować jeszcze do czasu powrotu po południu, ale w deszczu (to najgorsze!) znowu się wysunęło, znowu nie działa, a do domu daleko i jeszcze przy gwałtowniejszym hamowaniu - tył roweru zarzuca... Jakby tego było mało, dopadła mnie ULEWA... Dwukrotnie zostałem wykąpany przez mijajace mnie samochody, no i do domu dojechałem MOKRY. Kompletnie przemoczony.
Podsumowując: został mi 1 hamulec hydro z tyłu i też powoli chyba zaczyna mieć dosyć, czuję, że zużyły mu się już klocki, pewnie muszę je jakoś wymienić. mam nadzieję, że uda mi się w pracy jakoś poprzekładać te hamulce i zacznie to funkcjonować jak należy... A jak nie to nie wiem... na 1 hamplu to raczej kiepsko... nawet na suchym.