Środa, 31 sierpnia 2011 · dodano: 01.09.2011 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa(via Bony/Ursus)(powrót przez Komorów)
AVG: 24.47 km/h (24.08 wg szajsu)

Poranek standardowy, wyjazd przez wiadukt kolejowy w Ożarowie, potem normalnie do Konotopy i nienormalnie dalej, bom skręcił w Piwną. Niestety, szanowne bumela...budowniczowie stwierdzili, że nie będą robili tej dróżki dalej na wprost bo i po co, wykreślili ją więc tak, aby cofała się aż pod tory kolejowe z Ożarowa i zawracała po drugiej stronie tworzonego nasypu ekspresówki. Oklaski dla panów budowlańców. Jesteście genialni! Nikt, tylko wy umiecie tak napsuć krwi człowiekowi. Z Bony mimo prób rozjechania mnie przez kilka samochodów przy byłej fabryce traktorów, udało mi się dotzreć pod PKP Ursus, skąd już normalną drogą poleciałem do Krakowskiej.
Jazda z powrotem była ciutkę mniej przyjemna. W drodze losowania wybrałem powrót przez Komorów, zakładając, że i tak mnie te pół godziny więcej nie zbawi i dlatego zdecydowałem się na dłuższą trasę. Szło mi całkiem nieźle, chociaż wmordewind dawał się we znaki... jednak ten sam wmordewind spowodował, że na wjeździe na Aleję Kasztanową pomiędzy Komorowem a Pruszkowem udawało mi się trzymać spokojnie 29-30 km/h mimo podjazdów i krętej drogi. Niestety w centrum Pruszkowa, mijająć jakiś samochód z prawej (ach te ślimaczki winniczki w swoich blaszkach), natrafiłem kołem na DZIURWĘ taką, że jak mi strzeliło to myślałem, że to już koniec z kołem... Od razu mi spadła motywacja do ganiania nogami no i średnia też... W domu obejrzałem dokładnie kółko, obręcz wydaje się być prosta, nie lata na boki, może uciekło trochę powietrza z dętki, ale poza tym chyba wszystko jest w porządku.