Wtorek, 30 sierpnia 2011 · dodano: 30.08.2011 | Komentarze 0

Ożarów<->Warszawa(rano via Warszawska, powrót DK2)(+odwiedziny w Szpitalu Bielańskim)
AVG: 24.86 km/h (23.87 wg szajsu 1909hr)
MAX: 41,8 km/h

Start spod domu był normalny, na Floriana 23 km/h więc się spodziewałem pewnych trudności z "kceniem mi se", ale potem już się rozgrzałem i jakoś poszło... na tyle dobrze, że na wiadukcie na Łopuszańskiej miałem >25 km/h :D To mój rekord i jestem z niego bardzo zadowolony, mam nadzieję też, że nastepne podjazdy będą tak samo dobre jak ten dzisiejszy. To oznacza też, że moje treningowanie się przynosi dobre efekty.
Z powrotem poleciałem przez Żwirki i Wigury do bartka, a z nim do Szpital Bielańskiego. Poszło nam całkiem szybko, aczkolwiek ruchome parkingi samochodowe zdecydowanie utrudniają poruszanie się po ulicach miasta. Sądzę, że władze powinny coś z tym wreszcie zrobić... jakieś opłaty za wjazd do (centrum) miasta, albo co...
Jadąc z powrotem nie odbiłem do Powstańców Śląskich, poleciałem z Bartkiem do Okopowej i potem standardowo do DK2. Niestety, tam się rozpocżęła niewielka walka z wmordewindem, moge ogłosić pewien remis, gdyż udawało mi się utrzymać prędkość przelotową w granicach 28 km/h, czyli zupełnie przyzwoicie.